Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجی روبرتو: "من دوران سختی را می‌گذرانم"

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018
Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
سرجی روبرتو با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که که پس از آسیب دیدگی جدید "از نظر جسمی و روحی" دچار مشکل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرجی روبرتو ستاره بارسلونا "لحظات سخت" را پشت سر می‌گذارد. روبرتو در بازی با لوانته مصدومیت جدیدی را تجربه کرد که باعث شد آخرین دیدار فصل را از دست بدهد.

سرجی روبرتو در پروفایل رسمی اینستاگرام خود نوشت: "هنگامی که همه چیز اشتباه است، شما باید از جای خود بلند شوید و همه تلاش خود را برای تغییر آن انجام دهید. من از لحاظ جسمی و روحی دوران سختی را پشت سر می‌گذارم، اما متقاعد شده‌ام که این امر با کار و مثبت روبرو خواهد شد، همان کاری که همیشه انجام داده‌ام از زمانی که می‌خواهم برگردم تا از آنچه بیش از همه دوست دارم و بیش از همه 100٪ باشد، لذت ببرم! از همه شما برای پیام‌های تشویقی تان متشکرم!"

سرجی روبرتو در اواخر ماه نوامبر در دیدار لیگ قهرمانان مقابل دینامو کیف در نیوکمپ از ناحیه عضله آسیب دید. بازگشت او در پایان جنوری برابر اتلتیک، فقط 23 دقیقه بازی کرد دوباره مجبور شد به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون برود. در ماه اپریل، او دوباره در دسترس کومان بود که به وی قدرت می‌داد تا او را به شکل بدنی برساند، اما او دوباره با مشکلات جسمی مقابل لوانته روبرو شد. موقعیتی که باعث می‌شود شما از نظر روحی نیز روزهای سختی را سپری کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала