Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک دوباره کلیان امباپه به سران رئال

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، بار دیگر به سران باشگاه رئال مادرید برای پیوستن به این باشگاه علامت داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدتی‌هاست شدیداً به دنبال جذب کلیان امباپه است و می‌خواهد این ستاره فرانسوی را از پاریسن‌جرمن به خدمت بگیرد.

كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
امباپه عاشق رئال اما به جنگ پی‌اس‌جی نمی‌رود

پی‌اس‌جی اما به دنبال بستن قرارداد جدید با این بازیکن است زیرا قرارداد فعلی او در ماه جون سال 2022، به پایان می‌رسد.
در این میان امباپه نیز مایل به پیوستن به رئال مادرید است و با رد کردن پیشنهادات باشگاه پاریسن‌جرمن به سران کهکشانی علامت داده است و با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی همچنان به پوشیدن پیراهن سفید کهکشانی‌ها چراغ سبز نشان می‌دهد.
این بازیکن در تازه‌ترین مورد عکسی از خوشحالی بنزما پس از گُلش در برابر گرانادا در کنار زیدان را لایک زده است و کارشناسان نقل‌وانتقالات معتقد اند که این علامت جدید برای سران کهکشانی‌ها است.
این در حالی‌ست که امباپه روز گذشته پیراهن پی‌اس‌جی برای فصل جدید را معرفی کرد و برخی‌ها با توجه به همین موضوع معتقد اند که کلیان قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала