Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف پیرلو به برتری کامل اینتر در فصل جاری

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس، قهرمانی اینتر را در فصل جاری تبریک گفت و اعتراف کرد که نراتزوری در این فصل بهتر از همه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً اینترمیلان عنوان قهرمانی رقابت‌های سری‌آ را در فصل 2020-2021، کسب کرد و به اقتدار 9 ساله یوونتوس پایان بخشید.

پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
پیرلو: بوفون و رونالدو؟ قهرمانان تغییر را در فوتبال رقم می‌زنند

برخی‌ها پس از قهرمانی اینترمیلان مدعی شدند که یوونتوس در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرد و ضعف بزرگ این تیم سبب شد تا نراتزوری بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
آندره‌‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس که قرار است تیمش فردا به مصاف اینترمیلان برود، بر خلاف این ادعا‌ها، این تیم را شایسته عنوان قهرمانی عنوان کرد و به آن‌ها تبریکی گفت.

او در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار گفت:" اینتر بهتر و باثبات تر از ما در طول فصل عمل کرد و به عنوان قهرمانی رسید. من برای آن‌ها قهرمانی شان را مبارک‌باد می‌گویم!"
او در ادامه افزود:" در پایان فصل و فارغ از هر اتفاقی، ما عملکرد خود را بررسی خواهیم کرد و به اشتباهات پی خواهیم برد تا دیگر آن‌ها را تکرار نکنیم. من همیشه سعی کردم که از بازیکنانم بهترین بازی را بگیرم."

این در حالی‌ست که این روزها زمزمه‌های اخراج پیرلو از یوونتوس در صورت عدم کسب سهمیه شنیده می‌شود و اگر اینتر موفق به شکست این تیم در بازی فردا شب شود، این سرمربی یک قدم دیگر به دروازه‌های خروجی نزدیک خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала