Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام به «مارادونا»، در مراسم انتخاب دختر شایسته سال آرجانتین + عکس

© AP Photo / John LocherУчастницы конкурса красоты "Мисс Вселенная-2017" в Лас-Вегасе
Участницы конкурса красоты Мисс Вселенная-2017 в Лас-Вегасе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
آلینا لوز آکسلراد، دختر شایسته سال آرجانتین، در مراسم تاج‌گذاری خودش، به دیگو مارادونای فقید ادای احترام کرد و او را عامل یک‌پارچگی کشورش خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره بی‌بدلیل دنیا فوتبال، سال گذشته و به تاریخ 25 نوامبر با دنیا وداع کرد و رخت سفر بست.
مرگ این ستاره درخشان فوتبال در آن زمان واکنش‌های زیادی به همراه داشت و بسیاری از ستاره‌های فعلی، باشگاه‌ها و فوتبال‌دوستان به دیگو ادای احترام و درگذشت او را ضایعه بزرگی عنوان کردند.
این ادای احترام‌ها به زننده گُل معروف «دست خدا» هنوز ادامه دارد و در تازه‌ترین‌ مورد در مراسم انتخاب دختر شایسته سال آرجانتین، به این ستاره نامدار ادای احترام صورت گرفت.
آلینا لوز آکسلراد، دختر شایسته سال آرجانتین، در مراسم تاج‌گذاری خودش، به دیگو مارادونای فقید ادای احترام کرد و او را عامل یک‌پارچگی کشورش خواند.

او در مورد ایده طراحی لباس خود پس از انتخاب به عنوان دختر شایسته سال کشورش گفت:" لباس من از شور و اشتیاق الهام گرفته شده است که همه ما را متحد می کند. این بدان معنی است که ما بیرون می رویم و به  ما می‌گویند هم‌وطن مسی ، مارادونا. این آرجانتین است."

این عمل آلینا لوز در کشور آرجانتین مورد استقبال شدید قرار گرفته و این مُدل و ستاره سینما مورد تحسین قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала