Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: حمایت رختکن را با خود دارم، در دو هفتۀ آخر با من بدرفتاری صورت گرفته

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با سلتاویگو در مورد ملاقات با رییس باشگاه صحبت کرد و اظهار داشت که برای ماندن در بارسلونا، نیاز به اعتماد کامل دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آینده رونالد کومان پس از دو تساوی برابر لوانته و اتلتیکومادرید و شکست عجیب برابر گرانادا و خارج شدن این تیم از کورس قهرمانی، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و احتمال ماندگاری این سرمربی هالندی در نیوکمپ بسیار کم است.

سرمربی بارسلونا روز گذشته جلسه طولانی با رییس باشگاه خوان لاپورتا داشت و رسانه‌های نزدیک به بلوگرانا، مدعی اند که در آن جلسه در مورد آینده سرمربی هالندی صحبت صورت گرفته است.

کومان اما در نشست خبری قبل از مصاف با سلتاویگو، در مورد صحبت‌های خودش با رییس باشگاه صحبت کرد و بیان داشت که صحبتی در مورد فصل آینده میان او و رییس باشگاه رد و بدل نشده.

سرمربی بارسا گفت:" نمی‌توانم زیاد در این خصوص توضیح بدهم. ما در مورد آخرین نتایح تیم صحبت کردیم و قرار است برای صحبت در خصوص فصل بعد، بعدا دوباره دیدار کنیم. البته در ملاقات دیروز در این مورد صحبت صورت نگرفته است."
او در مورد شرایط خودش و حمایت رختکن گفت:" احساس می‌کنیم توسط برخی بازیکنان بسیار مورد حمایت قرار گرفته‌ام و این پیچیده است چون بعضی از بازیکنان هستند که مبتدی اند و افراد دیگری هم هستند که بازی های زیادی انجام نمی‌دهند . شما تصمیماتی میگیرید که همه آن ها را راضی نمی‌کند. همیشه به فکر باشگاه هستم برای همین تصمیم گرفتم که مینگوئزا را به تیم ب بفرستم. ما باید به بازیکنانی که خواهان کمک به تیم ب بارسا هم هستند تشکر کنیم."

وی در مورد حواشی و اخباری که دور باشگاه می‌چرخد گفت:" در دو هفته گذشته با من بدرفتاری شده است. ما کوپا را بردیم و توانستیم 12 امتیاز عقب مانده در لیگ را جبران کنیم ... اگر در چند روز گذشته به مطبوعات نگاه کنید انگار ما کارهای بسیار بدی انجام دادیم که با این دیدگاه اصلا موافق نیستم."

کومان در حالی از رسانه‌ها گلایه دارد که در عرض دو هفته 7 امتیاز شانس صد در صدی قهرمانی رقابت‌های لالیگا را از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала