Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوخی با مزه دو فوق‌ ستاره پی‌اس‌جی؛ امباپه انتقام سختی از نیمار گرفت + ویدیو

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
رابطه دوستانه و بسیار صمیمی بین نیمار جونیور و کلیان امباپه وجود دارد و این موضوع را می‌شود از آخرین ویدیویی که از شوخی این دو بازیکن در تمرینات فزیکی بیرون شده است، به خوبی دانست.

به گزارش اسپوتنیک،  نیمار و امباپه هر دو از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال هستند که خط حمله آتشین پاریسن‌جرمن را به همراه ایکاردی تشکیل داده اند و بسیاری از کارشناسان این دو بازیکن را قبل از این رقیب می‌دانستند و مدعی بودند که میان این دو ستاره اختلافات شدیدی شکل خواهد گرفت.
اما هر دو بازیکن رابطه بسیار دوستانه و صمیمی دارند و هر روز بیشتر از قبل این صمیمت افزایش می‌یابد.
این موضوع را می‌شود از آخرین ویدیویی که از شوخی‌های این دو بازیکن در تمرینات فزیکی پاریسن‌جرمن بیرون شده است، به خوبی دانست.
نیمار جونیور در آغاز تمرینات و زمانی که امباپه در سونا حضور دارد، او را با پارچۀ خیس شده می‌زند و در ادامه ستاره فرانسوی انتقام سختی می‌گیرد و با پارچه بزرگ‌تر وارد سالون بدن‌سازی می‌شود و در حالی ستاره برازیلی تمرین دارد، او را می‌زند و انتقام خودش را می‌گیرد.


این ویدیو استقبال گسترده در شبکه‌های اجتماعی شده است و بسیار از کارشناسان معتقد اند که احتمال ماندن امباپه و تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی با توجه به رابطه بسیار خوب با نیمار بسیار زیاد است و ممکن این بازیکن بزودی قرارداد جدید ببندد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала