Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مگوایر در فینال؟ کاپیتان شیاطین سرخ فعلا آماده نیست

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
اوله گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد جزئیات برنامه ریزی این باشگاه برای اطمینان از مناسب بودن هری مگوایر در فینال لیگ اروپا را ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد در جریان برتری شیاطین سرخ مقابل استون ویلا، با مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا، زمین بازی را ترک کرد و حضور وی در فینال مقابل ویارئال در گدانسک، تبدیل به یک شک بزرگ شد، ولی حالا سولسشیر اطمینان دارد که او آماده این دیدار خواهد بود.

سولسشیر گفت: "او در حال پیشرفت است اما ما آگاهانه مسیر آزمایش نکردن او را خیلی زود انجام داده‌ایم، زیرا ما نمی‌خواهیم چیزی را بدتر کنیم. هری بسیار می‌خواهد، بنابراین نمی‌خواهد هم ریسک کند."

او افزود: "وقتی امروز صبح با او صحبت کردم کاملاً مثبت بود. اما طبیعتاً، روز بعد از آن اتفاق، همه ما پایین بودیم. ما در اوایل دیدیم یا تصمیم گرفتیم که باید تمرکز کنیم، باید مثبت باشد و فکر کنیم که می‌خواهید این کار را انجام دهید تا زمانی که مجبور شوید "نه"بگویید. من همیشه خوش بین بوده‌ام، بنابراین مثبت هستیم. امیدوارم که اخبار خوب را زود بدست آوریم اما تا زمانی که طول بکشد آنها را خواهم داد. او وقتی مصدوم شد بازیکن خیلی خوبی شد. مردم پس از آن فهمیدند که وی فقط چه کاری می‌تواند انجام دهد. هری رهبر و کاپیتان ماست. او یک مرد بزرگ است."

سرمربی شیاطین سرخ اضافه کرد: "امیدوارم که او برای فینال آماده باشد. تا زمانی که بله یا نه بگوید به او می‌دهم."

سولسشیر اما اعتراف کرد که برای انتخاب فینال با فراخوان‌های زیادی روبرو شده است، از جمله این‌که آیا دیوید دخیا یا دین هندرسون را به عنوان گلر انتخاب کند.

دخیا تمام بازی‌های یونایتد در لیگ اروپا را آغاز کرده، هندرسون اما در لیگ برتر درخشید، اگرچه سولسشیر همچنان در مورد این‌که چه کسی فینال را آغاز می‌کند، ابراز علاقه کرد. او گفت: "فکر می‌کنم تماس‌های دشواری وجود دارد، زیرا کل تیم بسیار کمک کرده است. این احتمالاً یک سناریو متفاوت از حالت معمول با نگهبانان است، زیرا آنها به اشتراک گذاشته‌اند،

Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
مصدومیت نگران کننده مگوایر در روزهای سرنوشت ساز

نمی‌دانم چه تعداد بازی نزدیک به 60 است. هر دوی آنها در حدود 30 هستند و هر دو واقعاً خوب عمل کرده‌اند، بنابراین تماس سختی خواهد بود. اما من همچنین باید دو یا سه تماس دشوار دیگر نیز برقرار کنم. وی گفت: "این ماهیت این شغل است که شما باید تصمیمات سختی بگیرید و باید در کنار آنها باشید. ما هنوز چند بازی در لیگ مانده‌ایم تا یازده مرذ نهایی را مشخص کنیم. همه بازیکنان من، می‌دانند که این فصل برای ما مهم بوده‌اند. ما نمی‌توانیم بدون کمک همه روزه به یک مقام نهایی و دوم لیگ برسیم، زیرا این فرهنگی است که ما در آن هستیم. آنها رقابتی بوده‌اند، اما همچنین بسیار حمایت کرده‌اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала