Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک‌های مایکل جردن در تالار مشاهیر برای کوب

© AP Photoمایکل جردن Michael Jordan
مایکل جردن  Michael Jordan  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
مایکل جردن در هنگام سخنرانی ونسا برایانت، در مراسم استقرار تالار مشاهیر به نام کوبی برایانت شکست و گریه کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شنبه شب، کوبی برایانت به تالار مشاهیر راه یافت. ونسا برایانت مسئول سخنرانی از طرف شوهرش بود و مایکل جردن  با گریه او را همراهی کرد.

ونسا صحبت خود را شروع کرد و دوربین چندین بار روی جردن متمرکز شد: "در ماه فبروری من از مایکل پرسیدم که آیا امشب می‌تواند کوبه را معرفی کند و او پذیرفت. از این‌که اینجا برای او هستی متشکرم، مایکل. کوبه تو را تحسین می‌کرد، این برای ما بسیار مهم است."

مایکل اما با چهره‌ای فرومایه و اشک ریزی در هنگام ادای احترام عمومی در مرکز استپلز، قادر به انجام آن نبود. ونسا همچنین اذعان کرد که کوبه با چندین آسیب و بیماری (ورید، شکستن انگشتان، از بین بُردن انگشتان آزاد پس از پارگی تاندون آشیل ...) بازی می‌کرد زیرا از کودکی به دیدن بازی بازیکن مورد علاقه‌اش، مایکل جردن رفت. "اعلیحضرت" دوباره اشک ریخت.

"یكی از دلایلی كه او با درد و آسیب دیدگی بازی كرد این است كه وقتی كوچك بود به یاد آورد و در دورترین سکوها با پدرش نشسته بود تا بازیکن مورد علاقه‌اش را تماشا كند (برای دیدن جردن). او راه بازگشت به خانه را به یاد می‌آورد، هیجان کوبه نمی‌خواست هواداران را ناامید کند، به خصوص کسانی که در 300 بخش بودند پس انداز می‌کردند و می‌خواستند بازی او را ببینند. بچه‌ها با همان احساس قبلی که داشتند. من از او پرسیدم چرا به دلیل مصدومیت آرام نمی‌گیرد، او گفت: "در مورد طرفدارانی که صرفاً یکبار صرفه جویی کردند تا مرا ببینند؟ او هرگز طرفداران خود را فراموش نمی‌کرد. اگر می‌توانست، هر دقیقه از هر بازی را بازی می‌کرد - او آنها را خیلی دوست داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала