Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا به دنبال جایگزین کومان؛ ژاوی در آستانه ورود به نیوکمپ

© AFP 2023 / Khalil MazraawiFormer Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.
Former Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، بارسلونا با ژاوی هرناندز اسطوره این باشگاه در مورد قرار گرفتن او روی نیمکت هدایت کاتالان‌ها در فصل بعد وارد مذاکره می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسید که پس از امضاء ژاوی زیر قرارداد دو ساله با السد، امیدهای نیوکمپ برای جایگزین رونالد کومان کاسته شده است اما روزنامه کاتالانی ARA ادعا کرده که خوان لاپورتا رئيس باشگاه و هيئت مديره بارسا جلسه‌ای با ژاوی اين هفته برای مذاكره درباره شرايط بازگشت وی برنامه ريزی كرده‌اند.

این گزارش حاکی است که مرد اسپانیایی با رئیس و مدیر ورزشی جدید ماتئو آلمانی دیدار خواهد کرد تا در مورد میزان مسئولیت وی در این باشگاه و برنامه‌های انتقال برای فصل آینده در صورت پیوستن به قرارداد قبل از توافق، بحث کند.

همچنین مشخص شده که آینده لیونل مسی فوق ستاره می‌تواند تعیین کننده این امر باشد که ژاوی تصمیم به انتقال از السد دارد یا خیر. قرارداد سوپراستار آرجانتینی در جون به پایان می‌رسد و فعلا قرارداد جدیدی را امضا نکرده است.

ژاوی پس از شروع موفقیت آمیز در زندگی مربیگری پس از انتصاب‌اش به عنوان مربی السد قطر در سال 2019، مدت‌ها به عنوان مربی آینده در نیوکمپ در ارتباط بوده است.

این مرد 41 ساله در این فصل قهرمان لیگ ستارگان قطر و جام قطر شد. سال گذشته وی با قهرمانی در سوپرجام قطر در سال 2019، قهرمان جام قطر و جام ستارگان قطر، موفقیت مزیدی را کسب کرده بود.

اسپورت میل این هفته گزارش داد که ژاوی اولین انتخاب خوان لاپورتا رئیس بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان سرمربی فعلی است اما هنوز تیم برتر باشگاه از او به عنوان مرد فصل بعد روی نیمکت نیوکمپ پشتیبانی می‌کند.

آینده سرمربی کنونی کومان با امیدواری بارسا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در تردید است، زیرا آنها در فاصله دو بازی مانده با اتلتیکو مادرید چهار امتیاز عقب هستند. اگر اتلتیکو عصر یکشنبه اوساسونا را شکست دهد، بدون توجه به نتیجه مقابل سلتاویگو، شانس قهرمانی بارسا را ​​پایان می‌دهد که مطمئنا به سهام کومان در میان هیئت مدیره بارسا آسیب می‌رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала