Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساخت فیلمی از تاریخ سازی واردی با روباه‌ها در هالیوود

© AP Photo / Joel Ryan/Invisionجیمی واردی بازیکن لسترسیتی
جیمی واردی بازیکن لسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
آخرین پیروزی جیمی واردی در لسترسیتی، برنامه‌های ساخت یک فیلم گیشه‌ای درباره این ستاره روباه‌ها را دوباره زنده کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال لستر با جیمی واردی دوباره درخشید و توانست پس از 5 سال به عنوان قهرمانی دست یابد و حالا هالیوود قصد دارد تا در مورد ستاره انگلستانی فیلم سازی نماید.

این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که روباه‌ها با یک گل توانستند چلسی را شکست بدهند و برای اولین بار در تاریخ‌اش، یک بار دیگر با فینال جام حذفی تاریخ سازی کردند.

پنج سال پیش آنها عنوان قهرمانی در لیگ برتر را نیز کسب کرده بودند و آنها بار دیگر دنیای فوتبال را شوکه ساختند.

دیلی میرور گزارش داده که آدریان بوچارت، ساکن لس آنجلس برنامه‌های ساخت فیلم هالیوودی را درباره داستان معجزه آسای لستر و جیمی واردی افزایش داده است.

بوچارت که دو فیلم اول را در سه گانه فیلم "گل" نوشت، قبلاً با واردی در مورد ساخت یک فیلم، در باره افزایش افسانه‌های خود از کارگر غیر لیگ در کارخانه به برنده عنوان قهرمانی لیگ برتر صحبت کرده است.

او به میرور گفت که "رکوردشکنی" واردی در جام حذفی را رصد نموده است: "ما می‌دانیم كه جیمی در میان بهترین بازیکنان جهان است و موفقیت مداوم او برای ما و فیلم الهام بخش است. ما سال گذشته انتظار فیلمبرداری داشتیم اما متأسفانه برای صنعت‌اش، مانند بسیاری از موارد دیگر، بیماری همه گیر مانع شد."

وی در ادامه اضافه کرد: "به خصوص با توجه به این‌که داستان پیروزی لستر به صحنه‌های جمعیت زیادی احتیاج دارد که ما مشتاقانه علاقه مند به نمایش واقعی طرفداران واقعی هستیم تا این‌که فقط به تصاویر تولید شده توسط کمپیوتر اعتماد کنیم."

بوچارت می افزاید که آنها به دنبال انتخاب سریع و تولید به محض این‌که "دستورالعمل‌ها به طور ایمن اجازه دهد" است.

پیش از این فیلمنامه نویس تأکید کرد که زک افرون و رابرت پتینسون را برای بازی در نقش واردی انتخاب نموده اما لوئیس توملینسون از یک گروه که اهل جنوب یورکشایر است نیز در این فیلم حضور دارد.

واردی در سال 2012 پس از جلسات قبلی با استوکسبریج پارک استیلز، هالیفاکس و فلیتوود تاون به لستر پیوست. او با حضور در فینال روز شنبه جام حذفی، اولین بازیکنی شد که در تمام 13 دوره مسابقات حضور داشته است.

روباه‌ها با هدف شگفت انگیز یوری تیلمانس جام را به دست آوردند و اکنون هدف خود را برای پایان یافتن در جمع چهار تیم برتر و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده تعیین کرده‌اند.

بوچارت در هالیوود زندگی می‌کند و با شرکت تولید کننده‌اش نایتسبریج فیلم می‌سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала