Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ دروازه‌بان بارسا به رقابت‌های یورو نمی‌رود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
مارک آندره تراشتگن با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خودش اعلام کرد که قرار است زانوی خودش را تا چند روز دیگر جراحی کند و از این رو در رقابت‌های یورو اشتراک نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک آندره‌ تراشتگن، در آغاز فصل از ناحیه زانو مصدوم شد و چندین بازی را از دست داد. این بازیکن در آن زمان نیاز شدید به جراحی داشت اما به دلیل این که بتواند زودتری به میادین باز گردد، به ریکاوری ساده پرداخت و زانو خود را جراحی نکرد.

مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا  Russia World Cup Germany Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
تراشتگن: این‌بار بازی به 120 دقیقه نمی‌کشد

حالا به نظر می‌رسد که بهبودی او طوری که انتظار می‌رفت به خوبی پیش نرفته و مجبور است زانو خود را به تیغ جراحان بسپارد.
این بازیکن به توصیه کادر صحی باشگاه بارسلونا، به روز پنجشنبه جراحی خواهد شد و به این ترتیب بازی آخر در رقابت‌های لالیگا و رقابت‌های یورو را از دست خواهد داد.
او این خبر را با انتشار پُستی در صفحه فیس‌بوک خودش اعلام کرد و مدعی شد که در رقابت‌های یورو نیز اشتراک نخواهد کرد.

تراشتگن در این مورد نوشت:" من از شکست دیروز ناامید شده‌ام و اینکه اکنون دیگر نمی‌توانیم لالیگا را ببریم. پس از شروع پیچیده فصل، در 19 بازی بدون شکست شخصیت خوبی را نشان دادیم - اما نتوانستیم این فرم را حفظ کنیم. من پس از صحبت با تیم صحی باشگاه تصمیم گرفته‌ام که یک جراحی مکمل را روی زانوی خود انجام دهم. من ناراحتم که رقابت‌های یورو 2020، را در این تابستان با آلمان از دست خواهم داد. برای اولین بار بعد از سال‌ها من در خانه طرفدار کشورم خواهم بود، امیدوارم برنده آن باشیم! بعد از تعطیلات تابستانی، وقتی دوباره به زمین بازگشتیم امیدوارم که بتوانم یک بار دیگر در حضور هواداران بازی کنم، دلم برای آن تنگ شده است! با تشکر از شما برای پشتیبانی در طول یک فصل دشوار. سالم باشید!"

تراشتگن در حالی در رقابت‌های یورو اشتراک نمی‌کند که با حضور نویر شانس چندانی برای فیکس شدن ندارد و به همین دلیل تصمیم دارد تا برای فصل آینده آماده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала