Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ یوونتوس از سوپر لیگ انصراف ندهد، از سری‌آ اخراج می‌شود

© AP Photo / Andrew MedichiniГраффити, изображающее президента "Ювентуса" Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме
Граффити, изображающее президента Ювентуса Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
گابریل گراوینا رییس فدارسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد که در صورت عدم انصراف یوونتوس از سوپر لیگ، این تیم از سری‌آ اخراج خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس به همراه رئال مادرید و بارسلونا سه باشگاهی هستند که تاکنون به صورت رسمی از سوپرلیگ انصراف نداده‌اند و به حضور در این رقابت‌ها اصرار داشتند.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
آغاز تحقیقات یوفا در مورد پیوستن رئال، یوونتوس و بارسا به سوپرلیگ

همین موضوع سبب شده تا این سه باشگاه مورد تحریم‌های جدی قرار بگیرند و حتی احتمال محرومیت این تیم‌ها از لیگ‌های لالیگا و سری‌آ پیش‌بینی می‌شود.
در همین رابطه شورای اصلاحیه فوتبال ایتالیا، امروز در جلسۀ محرومیت یوونتوس در صورت عدم انصراف از رقابت‌های سوپر لیگ، از رقابت‌‌های سری‌آ را تایید کرد و هشدار رسمی به این باشگاه فرستاد.
گابریل گراوینا رییس فدارسیون فوتبال ایتالیا، که قبل از این نیز این موضوع را تایید کرده بود، بار دیگر خبر داد که این همه چیز برای عملی کردن این تصمیم نهایی است و منتظر اند تا یوونتوس آخرین موقف خود را اعلام کند.
در بیانیه FIGC آمده است:" شورای اصلاحیه شهر براساس ماده 16 NOIF، تصمیم گرفته تا باشگاه‌هایی که در رقابت‌های غیر رسمی که از سوی یوفا و فیفا قانونی شناخته نمی‌شوند، اشتراک کند، از رقابت‌های سری‌آ اخراج و محروم کند. همچنان تیم‌هایی که در رقابت‌های دوستانه بدون اخذ مجوز از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) برگزار می‌کنند، با چنین محرومیتی رو به رو خواهند شد."
این در حالی‌ست که باشگاه یوونتوس تا حالا به این موضوع واکنش نشان نداده است و بزودی تصمیم نهایی این باشگاه نهایی خواهد شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала