Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام به یک شرط کین را می‌فروشد

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام هری کین را تنها در صورتی خواهد فروخت که او به باشگاه‌های غیر لیگ برتری بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین، مهاجم 27 ساله تاتنهام و تیم ملی انگلیس از وضعیت کنونی تاتنهام خسته شده و دوست‌دارد بازی در تیمی را تجربه کند که بتواند همراه با آن، جام ببرد.
این مهاجم گُلزن اخیراً به صورت رسمی به مدیران تاتنهام خبر داد که به دنبال جدایی است و از باشگاه خواست تا با درخواست او موافقت صورت گیرد.
این بازیکن 27 ساله که تا جون سال 2024 با هاتسپر قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتر قرار دارد اما تاتنهام مخالف پیوستن او به این تیم‌ها است و تنها در صورتی مجوز جدایی او را صادر خواهد کرد که این بازیکن به باشگاه‌های غیر لیگ برتری بپیوندد.


براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، باشگاه تاتنهام خواهان فروش این بازیکن به باشگاه پاریسن‌جرمن، بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس است و نمی‌خواهد این بازیکن را به باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی به فروش برساند.
گفته می‌شود که ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکیت 120 میلیون تعیین شده و در حال حاضر هیچ باشگاهی قادر به پرداخت چنین مبلغی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала