Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما گزینۀ جانشینی بوفون در یوونتوس

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس تصمیم دارد دوناروما جوان جانشین بوفون با تجربه سازد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان محبوب ایتالیایی روز سه‌شنبه اعلام کرد که در پایان فصل جاری برای همیشه و به صورت قطعی از باشگاه یوونتوس جدا می‌شود.

Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
رسمی؛ بوفون در پایان فصل یوونتوس را ترک می‌کند

بوفون در سال 2011 از پارما به یوونتوس ملحق شد و در این مدت تنها یک سال آن هم در فصل 2018 – 2019، به نوعی از یووه مرخصی گرفت و به پاریسن‌جرمن پیوست و پس از یک فصل بعد دوباره به تورین بازگشت.
حالا که جدایی او قطعی شده، باشگاه یوونتوس به دنبال جایگزین مناسب برای او است و جیانلوئیجی دوناروما، گزینه جدی این باشگاه محسوب می‌شود.
براساس گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، یوونتوس برای تابستان آینده برنامۀ برای خرید در دو پست دروازه بان و هافبک دارد و برای این پست ها دو بازیکن از میلان از اصلی ترین گزینه‌ها هستند. در واقع یوونتوس می‌خواهد دوناروما را برای دروازه خود به خدمت بگیرد و هاکان چالهانوغلو را هم از میلان خریداری کند. شزنی در این فصل عملکرد جالبی نداشت و بوفون هم رفتنی است و بدین ترتیب دوناروما می تواند گزینه جذابی برای یوونتوس باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала