Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 1 – فولام 1؛ توقف شیاطین سرخ برابر تیم قعر جدول در حضور تماشاگران

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مک تامینی بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مک تامینی بازیکن منچستریونایتد   Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در خانه برابر فولام رده هفدهمی متوقف شد و نتوانست سه امتیاز کامل را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در چهارچوب هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه الدترافورد، میزبان فولام بود و برابر این تیم رده هفدهمی با نتیجه 1-1 متوقف شد.
یونایتد این بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در 15 دقیقه ابتدائی به گُل برتری دست یافت. برای شیاطین سرخ ادینسون کاوانی بار دیگر موفق به گُلزنی شد و یک سوپر گُل به ثمر رساند.
یونایتد که نیمه نخست را برنده شده بود و تا دقیقه 76 از حریف پیش بود، در 15 دقیقه پایانی غافلگیر شد و گُل تساوی را دریافت کرد.


فولام که برای بقا در لیگ برتر نیاز به امتیاز داشت، توسط برایان به گُل تساوی دست یافت تا امتیازها در الدترافورد تقسیم شود.
با این تساوی یونایتد در رده دوم با 71 امتیاز ماند و فولام نیز با 28 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت تا شانس فرار از سقوط را در هفته پایانی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала