Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: وقت تغییر فرا رسیده؛ بسیاری بازیکنان فرسوده و در لیست فروش‌اند

© FlickrEl logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio.
El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا برای خریدهای تابستانی خود و تقویت خطوط این تیم در فصل بعد، از گلدمن ساکس مبلغ 500 میلیون یورو وام گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا در مورد اعتباری که ثبات باشگاه را برای دو سال آینده تضمین می‌کند وارد مذاکره شده است.

بانک سرمایه گذاری آمریکای شمالی "گلدمن ساکس" با با رسا توافق کرده که این امر بیشتر شبیه یک نجات برای کاتالان‌ها می‌باشد که به آنها در عبور از شرایط بد اقتصادی کمک خواهد کرد. طبق گزارش روزنامه L'Esportiu و به اساس این توافق، بانک سرمایه گذاری یاد شده به بارسلونا وام 500 میلیون یورویی می‌دهد که 100 میلیون آن بلافاصله در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد  تا شرایط باشگاه را آرام سازد. زیرا بارسا در چند ماه گذشته در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود و در تلاش راه چاره این امر بود.

بدهی‌های بارسلونا

طبق آخرین گزارش سالانه بارسا، بدهی آنها 1.117 میلیون یورو است كه 730 میلیون بدهی آن در کوتاه مدت انجام می‌شود. با شکستن این رقم، 263 میلیون بدهی مالی به بانک‌ها، 160 میلیون بدهی به اعضای کارمندی که حقوق خود را به تعویق انداخته‌اند و 200 میلیون داالر برای تأمین مالی اوراق قرضه را شامل می‌شود.

منابع باشگاهی پس از توافق با گلدمن ساکس، به روزنامه کاتالان اطلاع دادند که بارسا عملا "دو سال صلح" را تضمین کرده است.

جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت رئیسه قبلی، پیش از این با گلدمن ساکس ارتباط برقرار کرده بود تا بتواند بدهی بارسا را ​​مجدداً تأمین مالی کند اما این توافق فقط تهیه بودجه برای پروژه اسپای بارسا بود. این باشگاه اراده می‌کند وام جدید را هر طور که می‌خواهد خرج کند. به عبارت دیگر، از این سرویس برای تأمین نشأت جریان نقدینگی استفاده خواهد شد.

طبق منابع مشورت شده این باشگاه "شرایط اعتباری بهتری نسبت به ارائه شده توسط بانک‌های سنتی یا وام مشترک" به دست آورده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
لاپورتا به دنبال انقلاب در نیوکمپ؛ هشدار جدی به چهار ستاره باتجربه بارسا

این در حالیست که خوان لاپورتا رییس بارسا، قول داده پس از پایان فصل 2020/21 تغییرات بزرگی در بارسلونا ایجاد کند.

لاپورتا گفت: "من گفتم كه بسته به نتايج و عملكردها در پايان فصل ارزيابی خواهم كرد. ما قهرمان کوپا دل‌ری شدیم و از این بابت افتخار می‌کنیم، اما زود از لیگ قهرمانان دور شدیم و لالیگا [سانتاندر] به طرز نامفهومی از دست رفت. از دیدگاه من، خواهید دید که تصمیم زیادی از هفته آینده باید گرفته شود. ما در مورد آنها نظر خواهیم داد. ما باید سخت کار کنیم و یک تیم رقابتی در لیگ قهرمانان و داخلی داشته باشیم .وقتی می‌گویم این پایان یک چرخه است، به این دلیل است که به نظر من این ضروری می‌باشد."

لاپورتا پس از انجام آخرین بازی فصل، با رونالد کومان دیدار خواهد کرد و سپس تصمیم گیری در مورد مسیری را که می‌خواهد در پیشبرد رقابت‌های فصل 2021/22 شروع کند، آغاز خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала