Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوستی‌های‌ ادامه دار مسی با سوارز؛ ملاقات در مادرید + عکس

© Photo / Twitterلوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید Luis Suarez
لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا و لوئیز سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید برای نان چاشت در مادرید دیدار کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی کاپیتان بارسلونا و لوئیز سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید برای یک وعده غذایی (چاشت) در شهر مادرید با هم دیدار کردند.

معروف است که هنوز هم هر دو ستاره با هم دوست‌های صمیمی هستند.

فاصله میان دو بازیکن هیچ مانعی ایحاد نکرده و آنها دوستی شان را ثابت نگهداشته اند، زیرا این زوج روز سه شنبه در پایتخت اسپانیا با خانم‌های شان غذا صرف کردند.

سوارز تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد، اما بارسا نمی‌تواند قهرمانی این فصل را کسب کند ولی در سوی مقابل اتلتیکو با سوارز در آستانه کسب قهرمانی هستند.

به احتمال زیاد این دو در مورد موضوع کوچک قهرمانی در لیگ صحبت کرده‌اند و شکی نیست که مسی امیدوار است اتلتی بتواند جام قهرمانی را پیش از رئال مادرید به دست آورد.

تعداد کمی از همکاری‌ها به اندازه مسی و سوارز در نیوکمپ موفقیت آمیز بوده و آنها آخرین قهرمانی بلوگرانا در لیگ قهرمانان را در سال 2015 به دست آوردند.

بارسلونا به این نتیجه رسید که سوارز به اندازه کافی برای باشگاه مناسب نیست اما در سوی دیگر آلوارو موراتا به یوونتوس رفته بود، از این‌رو اتلتی نیاز به مهاجم کلاس جهانی داشت که سرانجام او را به خدمت گرفت و او در این فصل گل‌های سرنوشت ساز به ثمر رسانده، گل‌هایی که لوخی بلانکوس را در آستانه قهرمانی قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала