Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا بدتر از هر روز؛ چهار فصل و ثبت بدترین آمار

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
بارسلونا در 4 فصل اخیر در لالیگا نتوانسته آمار خوبی به ثبت برساند و هر روز این وضعیت وخیم‌تر می‌شود که کومان هم مرحم آن نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم بارسلونا در لیگ هرسال رو به بدتر شدن است. این تیم که در 13 فصل گذشته، هشت بار قهرمان شده، در دو سال اخیر اما بدون این‌که حتی به دیدار هفته پایانی برسد، از رقابت کنار رفت.

وخامت کاتالان‌ها در رده‌بندی‌های مختلف (موقعیت، امتیاز، پیروزی، شکست، گل زده و گل دریافتی) در چهار فصل گذشته به تدریج نزول کرده، جایی‌که روند این تیم به طور نگران کننده‌ای برجسته می‌شود. آخرین بار که آنها به قهرمانی در لیگ رسیدند، با ارنستو والورده در فصل 2018/19 بود، اما پس از آن اتفاق نیفتاده است. این تیم در آن فصل شش امتیاز کمتر (87)، دو پیروزی کمتر (26 / 28)، 9 گل کمتر به ثمر رسانده (90 / 99) و در عوض، 7 گل بیشتر دریافت کردند (36 / 29). اما در پایان روز، قهرمان لیگ شد، چیزی که مهم است.

در دو فصل گذشته با ناراحتی نمی‌توان همین حرف را زد. دفعه قبل، بارسایی که لیگ را شروع کرد با کیکه ستین به پایان رساند، از موقعیت اول به رتبه دوم سقوط کرد و در همه چیز کمی بدتر از موقعیت قبلی بود. علی‌رغم این‌که تیم به خاطر همه‌گیری کرونا چندی مرخص شد اما در بازگشت قافیه را به رئال مادرید باخت.

با روی کار آمدن رونالد کومان، او موفق به بالا بردن آمار بارسا در لیگ نشده است. در حقیقت، آنها همچنان رو به زوال هستند. اگرچه هنوز یک بازی دیگر باقی مانده اما همه چیز به آن بازی بستگی دارد که این تیم در موقعیت سوم یا چهارم خواهد ایستاد.

این تیم در فصل جاری در پیروزی‌ها (23) خوب عمل نکرده و در حال حاضر شکست‌های بیشتری را جمع کرده است (7 / 6). بارسا فقط می‌تواند اعداد را در جنبه‌های گل تغییر بدهد.

اما آمارها در مقایسه، چهار فصل است که رو به کاهش است. با در نظر گرفتن اینکه هنوز یک بازی برای انجام است، در چهار سال 17 امتیاز (76 امتیاز برای 93 در سال اول والورده)، پنج پیروزی (23 / 28) و 15 گل (84 / 99) در کنار هم قرار گرفته‌اند. یک جنبه ویرانگر تیم شکست هاست که این تیم یکی کمتر از فصل 2017/18 کسب کرده است.(7)، علاوه بر این که آنها 9 گل بیشتر دریافت کرده‌اند. (38 / 29).

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
بارسا 1 سلتا 2؛ پایان فصل سیاه؛ خداحافظ لالیگا

از فرانک تا رونالد

از فصل 2007-2008، آخرین باری که با هدایت فرانک رایکارد، زمانی که کاتالان‌ها پس به دست آوردن 67 متیاز از 19 پیروزی با به ثمر رساندن 76 گل، 9 شکست و 10 تساوی را تجربه کرد، همچون امروز دیگر شماره منفی را ثبت نکرد، در حالی‌که در آن زمان آنها 43 امتیاز عظیم را از دست دادند.

از آن زمان، نقاط عطف بزرگی در مسابقات بدست آمده که ثبات این تیم را نشان می‌داد.

شروع با چرخه پیروزی پپ گواردیولا (سه لیگ در چهار فصل) ادامه با "تیتو" ویلانووا (لیگ صد امتیازی)، به استثنای "تاتا" (او در آخرین روز قهرمانی را از دست داد) و بازگشت به موفقیت با لوئیز انریکه (رکورد 116 گل در سال 2016-2017) و والورده (همچنین دو پیروزی در لیگ)، حتی کیکه ستین (به تناسب و فقط اگر در مورد لیگ صحبت کنیم) بهتر عمل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала