Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز شیاطین سرخ برای هری کین

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر England's Harry Kane plays with a toy rooster during the national soccer team's training session in St. Petersburg, Russia, July 10, 2018.
England's Harry Kane plays with a toy rooster during the national soccer team's training session in St. Petersburg, Russia, July 10, 2018. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
منچستریونایتد برای جذب هری کین ستاره تاتنهام، پیشنهاد 80 میلیون پوندی را ارائه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد می‌خواهد کاپیتان تیم ملی انگلستان را تابستان امسال جذب نماید، با وجود این‌که احتمال دارد 130 میلیون پوند برای این بازیکن 27 ساله هزینه کند.

کین هنوز دو سال برای انجام قرارداد فعلی خود در تاتنهام فرصت دارد و بعید به نظر می‌رسد اسپرز او را بفروشد. اما بدون در نظر گرفتن، گفته می‌شود که هر دو باشگاه منچستر با یک پیشنهاد قرارداد اولیه به ارزش 80 میلیون پوندی به این مُهاجم نزدیک شده‌اند.

اگر قرار بود معامله انجام شود و اگر شایعات مربوط به قرارداد 80 میلیون پوندی صحت داشته باشد، کین هنوز پردرآمدترین بازیکن یونایتد نخواهد بود.

در سال‌های اخیر یونایتد به دلیل رکوردشکنی دستمزد بازیکنان شناخته شده و  دیوید دی خیا در حال حاضر بهترین درآمد را از این باشگاه دارد. این دروازه‌بان اسپانیایی هفته‌ای 375.000 پوند درآمد می‌گیرد اما قرار است این تابستان احتمالا از این تیم خارج شود.

دی خیا در تابستان امسال به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن پیوند خورده و به منظور تثبیت وضعیت دین هندرسون به عنوان گزینه اول، می‌توان به وی اجازه جدایی داد.

پل پوگبا بازیکن دیگری که قصد دارد از اولدترافورد دور شود، در لیست بعدی قرار دارد.

هافبک فرانسوی هفته‌ای 290 هزار پوند درآمد دارد اما تنها در مدت یک سال از قراردادش خارج خواهد شد. و با توجه به طولانی بودن قرارداد فعلی، پوگبا برای رفتن به سال آینده میلادی کنار گذاشته شده است.

آنتونی مارسیال و ادینسون کاوانی در رده سوم این لیست قرار دارند و هر دو در هفته 250 هزار پوند درآمد دارند. کاوانی اخیراً قرارداد جدیدی را در اولدترافورد به امضا رسانده و اکنون تا سال 2022 در این باشگاه باقی خواهد ماند.

گفته شده است که یونایتد به دلیل قرارداد کاوانی می‌تواند تا سال 2022 صبر کند تا قبل از انتقال برای جذب کین عمل نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала