Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان، مسی و... دغدغه تابستانی لاپورتا برای تابستان

عضو شوید
خوان لاپورتا قصد دارد تا در تابستان پیش‌رو برنامه‌های خود را پیاده کند از این رو او تغییرات اساسی را روی دست خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ انتظار می‌رود بارسلونا امسال تابستان پرسرو صدایی داشته باشد، با این احساس که این باشگاه به پایان یک دوره رسیده است.

خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه، با تشخیص این‌که این پنجره نقل و انتقالات زمان عمل می باشد، آماده زنگ زدن به تغییرات و تازه سازی تیم شده است.

سخنان لاپورتا در رویدادی که اتحادیه فدراسیون ورزش کاتالونیا ترتیب داده بود، چنین بود: "وقتی من در مورد پایان یک دوره یا در مورد بازآفرینی صحبت می‌کنم، به این دلیل است که من معتقدم این چیزی است که باید انجام شود."

در اینجا به نکات کلیدی که لاپورتا باید در تابستان تصمیمات بزرگ در نظر بگیرد، نگاه می‌اندازیم:

وضعیت کومان

وضعیت رونالد کومان در رابطه با فصل آینده هنوز مشخص نیست و این یکی از اولین موضوعاتی است که لاپورتا باید با توجه به فصل 22/2021 آنرا حل کند.

پس از یک بازی ناامیدکننده، لاپورتا در مورد مرد هالندی فکر می‌کند اما او به عنوان تنها عامل ناکامی‌های فصل شناخته نمی‌شود و او نکات مثبت مختلفی را به نفع خود دارد مانند آوردن بازیکنان جوان و قهرمانی در کوپا دل ری.

تمدید مسی

شاید بزرگترین داستان خارج از فصل و اولویت اصلی لاپورتا، قصه مربوط به آینده لیونل مسی باشد.

لاپورتا سخت در تلاش بوده تا با مُهاجم آرجانتینی قرارداد جدید ببندد، اما حتی با فرض کاهش دستمزد حفظ مسی دستیابی به سایر خریدها را دشوار می‌کند.

با این وجود، بلوگرانا تردیدی ندارد که این بازیکن 33 ساله را باید به هر قیمتی نگه دارد، به خصوص که او هنوز هم بهترین بازیکن تیم و ستاره در داخل و خارج از زمین است.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

فروش گریزمان

درست زمانی که او شروع به نشان دادن بهترین فوتبال خود با پیراهن بارسلونا کرد، آنتوان گریزمان در اختیار باشگاه کاتالان قرار گرفت. بازیکن فرانسوی خوب بازی کرده اما بلوگرانا امیدوار است که بتواند از فروش او برای تأمین بودجه نقل و انتقالات دیگر و کاهش فشار در قبض دستمزد استفاده کند.

بریدن چوب‌های مرده

وضعیت گریزمان بی نظیر است اما بارسلونا همچنین به دنبال اخراج تعدادی از بازیکنان است که عملکرد آنها در حد مورد انتظار نبوده است.

در این لیست به بازیکنان مصرف شده چون فیلیپ کوتینیو، ساموئل امتیتی​​، میرالم پیانیچ، جونیور فیرپو، ماتئوس فرناندس و مارتین بریتوایت اشاره کرد.

برخی از این بازیکنان دستمزد بالایی دارند اما در ازای این کار کمک چندانی نکرده‌اند، بنابراین انتقال آن‌ها برای بارسلونا در اولویت است زیرا آنها به دنبال تعادل کتاب‌ها و تازه سازی تیم در همان زمان هستند.

 

مدافع قدیمی ملموس نیست

به استثنای مسی، بارسلونا با نگاه به آینده مخالف فروش برخی از پیشکسوتان خود نیست.

در حال حاضر بلوگرانا به طور فعال مانند جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا بازیکن نمی‌تواند بخرد اما به خصوص با شرایط مالی باشگاه، آنها مانند گذشته دست نخورده نیستند.

 

ورود بازیکنان جوان

هیئت مدیره بارسلونا می‌خواهد تیم را تازه کند و پروژه جدیدی را که شامل تزریق جوانی است، از منابع داخلی و خارجی ایجاد کند.

بازیکنانی مانند رونالد آرائوخو، ایلایکس موریبا و اسکار مینگوئز تحت هدایت کومان نمایش عالی داشته‌اند در حالی که اریک گارسیا بازیکن منچستر سیتی است که بارسلونا دوست دارد به صورت رایگان او را جذب نماید.

دمبله بخشی از این طرح است

در مورد آینده عثمان دمبله در این باشگاه تردیدهایی وجود دارد، اما این بازیکن فرانسوی بخشی از پروژه جدید بارسلونا است.

وینگر در این فصل به خوبی ظاهر شده و باشگاه قصد دارد با پیشنهاد قرارداد جدید به او، باورمندی خود را ثابت کند در حالی‌که وی تا 2022 با این باشگاه متعهد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала