Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بکهام نیز به تالار مشاهیر وارد شد + عکس

© AP Photo / Jon SuperDavid Beckham, futbolista británico
David Beckham, futbolista británico - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
نام دیوید بکهام با آراء مردم رسما به تالار مشاهیر لیگ برتر معرفی گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ تعداد کمی انتظار داشت که دیوید بکهام وینگر سابق منچستر یونایتد و انگلستان یکی از شش جایگاه 23 نفره را بدست آورد اما وی پس از پل اسکولز، پیتر اشمایکل و ریو فردیناند به عنوان سومین نماینده این باشگاه انتخاب گردید.

بکهام پس از انتخاب خود به لیگ برتر گفت: "این افتخار است که در کنار این افسانه‌های بازی و لیگ به تالار مشاهیر افتتاحیه لیگ برتر وارد شوید. لیگ برتر قسمت مهمی در زندگی حرفه‌ای و زندگی شخصی من بود و من خوشحالم که در کنار این ستاره‌‌هایی که با آنها بازی کردم، با آنها رقابت کردم و به آنها نگاه کردم خوشحالم."

بکهام افزود: "این حتی باعث افتخار بیشتر من است که می‌دانم این به نفع هواداران است. حدود یک سال گذشته نشان داد که هواداران چقدر در این بازی مُهم هستند و دیدن آنها که به آرامی قادر به بازگشت به استادیوم‌ها هستند بسیار عالی است زیرا آنها فوتبال را واقعا خاص می‌کنند. من همیشه گفته‌ام که در طول دوران بازیگری و فراتر از آن، بسیار خوش شانس هستم که طرفداران باورنکردنی دارم که بی پایان از من حمایت می‌کنند، بنابراین از همه کسانی که رأی داده‌اند، متشکرم."

آلن شیرر و تیری هانری اعضای افتتاحیه تالار مشاهیر تازه تاسیس بودند که اریک کانتونا، روی کین، فرانک لمپارد و دنیس برگکمپ در اوایل این هفته به آن‌ها اضافه شدند.

کاپیتان سابق لیورپول استیون جرارد هفتمین بازیکنی بود که توانست از لیست 23 نفره جایگاه خود را بدست آورد تا بیشترین رای را از هیئت رئیسه لیگ برتر کسب نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала