Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار روز سرنوشت ساز برای راموس

© Photo / Instagram/ Pilarrubio_oficial2018 Dünya Kupası oyuncularının en güzel sevgilileri
2018 Dünya Kupası oyuncularının en güzel sevgilileri - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
سرخیو راموس تنها چهار روز دیگر فرصت دارد تا آینده‌اش را مشخص کند که می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس چهار روز مهم زندگی حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد. این مدافع بین جمعه و دوشنبه امیدوار خواهد بود که اوضاع بر وفق مرادش گردد.

ابتدا می‌خواهدکه برای بازی روز شنبه در مصاف ویارئال آماده باشد.

او می‌خواهد در این بازی عملکردی را ارائه دهد که رئال مادرید را برای تمدید قرارداد و کسب جایگاه‌اش در تیم قهرمانی اروپا اسپانیا متقاعد کند.

راموس در حال حاضر زمان بسیار مهمی را پشت سر می‌گذارد و چند روز آینده سرنوشت ساز خواهد بود. عنوان لالیگا سانتاندر در آخرین روز فصل قابل توجه است و بازی با ویارئال به دلایل بیشتری برای راموس ارزشمند است.

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
هفته خداحافظی در مادرید؛ از زیدان تا راموس، واران، مارسلو و... + عکس

بازگشت راموس به بازی چلسی پس از 34 روز بیرون آمدن، به نظر می‌رسید کاپیتان برای بازی به سرعت خود را آماده کرده است. در پایان آن دیدار او و زین الدین زیدان ظاهر خوبی نداشتند

اکنون یک بازگشت فرضی دیگر به معنای بازگشت دوباره او پس از 17 روز از آن بازی در لندن است. همه این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که ادر میلیتائو و ناچو فرناندز خود را به عنوان بازیکنان مهم رئال معرفی کرده‌اند و هر یک به شکل فعلی شایسته جایگاه خود در ترکیب اول زیدان است.

زیدان می‌داند که راموس باید یکشنبه بازی کند و عملکرد خوبی داشته باشد، در حالی‌که قراردادش در هاله ابهام است و حضور وی در تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوئیز انریکه هنوز تایید نشده است. اما مسئله این است که او کمی از خط خارج شده و 30 بازی و تقریبا 150 روز را از دست داده است. او امسال فقط 5 بار بازی کرده که 90 دقیقه را فقط سه بار پشت سر گذاشته است.

مذاکرات کاپیتان با باشگاه به چند دلیل خوب پیش نرفته است. اولین مورد این است که او به دلیل مصدومیت از میادین دور است و دوم این‌که بازیکنان پشتیبان برای پر کردن خلاء ناشی از وی پا به میدان گذاشته‌اند. همچنین دیوید آلابا در این تابستان در راه است.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
کاپیتان در تلاش رسیدن به یورو؛ راموس دوباره پا به توپ شد

لوئیز انریکه می‌داند که تصمیم راحتی در مورد راموس ندارد و این تصمیم چیزی است که در طول تابستان درباره او صحبت خواهد شد، خواه او راموس را بگیرد یا نگیرد.

این بازیکن و مربی از زمان شروع کار مشترک با تیم ملی همیشه رابطه عالی داشته‌اند اما لوئیز انریکه می‌بیند که راموس بازی نکرده و نتوانسته با تناسب اندام خود سازگاری پیدا کند.

شکی نیست که اگر در پست راموس بازیکن دیگری بود، او محروم می‌شد، اما کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا مورد دیگری است. در هر صورت لوئیز انریکه ریسک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала