Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لستر ببازد تاتنهام فایده می‌کند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر برندان راجرز
برندان راجرز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
در صورت عدم موفقیت لسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان؛ تاتنهام برای انتصاب راجرز اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در صورت عدم توفیق تیم لستر در لیگ قهرمانان اروپا در این هفته، تاتنهام برندان راجرز را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام خواهد کرد.

پیروزی لیورپول برابر برنلی در روز چهارشنبه باعث شد تا روباه‌ها برای اولین بار در این فصل از جمع چهار تیم برتر کنار بروند، این بدان معناست که سرنوشت آنها دیگر به دست خودشان نیست.

به نقل از سان، راجرز اولین گزینه دانیل لوی برای جایگزینی ژوزه مورینیو است اما رئیس اسپرز ترسید که اگر لستر فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را تأمین کند، نمی‌تواند مربی این تیم را وسوسه کند. اما گفته می‌شود که لوی اکنون ناامید شده که اسپرز چهار پیشنهاد برتر روباه‌ها را بشکند، وقتی این دو تیم روز یکشنبه در کینگ پاور با هم دیدار می‌کنند.

لستر در آخرین روز فصل گذشته از صعود در لیگ قهرمانان غافل شد و برای یک بازی متوالی در معرض همان سرنوشت قرار دارد. آنها با لیورپول هم امتیاز هستند اما تفاضل 4 گل نسبت به آنها، شرایط شان را بد ساخته در حالی‌که چلسی با یک امتیاز بیشتر در رده سوم قرار گرفته است.

اسپرز که در رده هفتم جدول قرار دارد، باید به پیروزی برسد و امیدوار باشد وستهام ببازد تا بتواند در لیگ اروپا صعود کند.

با هفتم شدن، آنها به لیگ کنفرانس تازه تاسیس اروپا سقوط می‌کنند.

با این حال، آنها همچنین می‌توانند این مسئله را از دست بدهند زیرا اورتون در 59 امتیاز قرار دارد در حالی‌که رقیب شان آرسنال با 58 امتیاز تنها یک امتیاز کم دارد.

راجرز که آخر هفته گذشته لستر را به اولین جام حذفی خود رساند، چهار سال دیگر فرصت دارد تا قراردادش را ادامه دهد.

مربی 48 ساله هنگامی که برای اولین بار در ماه اپریل با شغل اسپرز ارتباط برقرار شد، خود را به فاکس متهد ساخت و گفت: "من اینجا خیلی خیلی خوشحالم." راجرز ماه گذشته گفت من احترام زیادی برای بازیکنان، هیئت مدیره قائلم و واقعاً احساس می‌کنم که می‌خواهم کار خود را در اینجا ادامه دهم: "من یک سری بازیکن دارم که هر روز قلب و روحشان را به من می‌دهند و همچنین می‌توانم آینده‌ای را از نظر پیشرفت تیم ببینم. تاتنهام یک باشگاه عالی است، یکی از بزرگترین باشگاه‌های انگلیس است اما برای من واقعاً در یک مکان بسیار شاد زندگی‌ام هستم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала