Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی کیه‌لینی برای رفتن به لیگ آمریکا

© SputnikBuffon abbraccia Giorgio Chiellini, a cui cederà la fascia di capitano della Juventus
Buffon abbraccia Giorgio Chiellini, a cui cederà la fascia di capitano della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که آندره آنیلی رئیس یوونتوس روز گذشته با جورجیو کیه لینی دیدار کرد و قرار است این مدافع در پایان فصل از یووه جدا شود و به MLS منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ قرارداد کیه‌لینی در ماه جون به پایان می‌رسد و بر اساس این گزارش، شانس کمی وجود دارد که او برای یک فصل دیگر در تورین تمدید کند.

پیش بینی می‌شود ملی پوش ایتالیایی در جدایی از یوونتوس جانلوئیجی بوفون را دنبال خواهد کرد. اما در حالی‌که این دروازه‌بان می‌تواند در 42 سالگی کار خود را در ایتالیا ادامه دهد، کیه‌لینی ممکن است در خارج از این کشور نقل مکان کند و به یک باشگاه در MLS بپیوندد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که کیه‌لینی روز گذشته با رئیس یوونتوس آندره آنیلی دیدار کرد اما دو طرف هنوز در مورد آینده این مدافع تصمیم نگرفته‌اند.

در این گزاش آمده که آنیلی و کیه لینی "آینده را با هم تصمیم خواهند گرفت" اما بعید است کاپیتان مدت حضورش در تورین را تمدید کند. کیه لینی نمی خواهد برای هیچ باشگاه دیگری در ایتالیا بازی کند و قصد دارد به ایالات متحده برود.

در این گزارش هیچ باشگاه خاصی ذکر نشده اما نشان می‌دهد لیگ آمریکا مقصد احتمالی این مدافع 36 ساله است. کاپیتان رُم ادین ژکو نیز با انتقال به MLS در ارتباط است جایی‌که گزارش می‌شود "ال ای گلکسی" علاقه مند به اطمینان جذب اوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала