Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لیورپول از بارسا دور و به بایرن نزدیک شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
مذاکرات واینالدوم با باشگاه بایرن مونیخ خوبی پیش رفته است و این احتمال وجود دارد که ستاره هالندی به جمع باواریایی‌ها بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی و 30 ساله لیورپول باتوجه به اتمام مدت زمان قرارداداش در نظر دارد  در پایان فصل از جمع شاگردان یورگن کلوپ جدا شود.

واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
واینالدوم در لیورپول ماندنی شد

این بازیکن که شدیداً مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت، از پیوستن به این تیم ناامید شده و به دنبال تیم دیگری است.
چندی قبل برخی رسانه ها گزارش داده بودن  که بایرن مونیخ علاقمند است با با این بازیکن با تجربه و کم‌ هزینه همکاری کند و حالا پیوستن او به این تیم آلمانی جدی شده است.
براساس گزارش Sport 1، مذاکرات دو طرف پیشرفت خوبی داشته و به احتمال فراوان بزودی جینی به پیشنهاد واریایی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد.
گفته می‌شود که تیم آلمانی به علت آنکه دنبال خرید های گران قیمت در تابستان نیست، برای همکاری با هافبک 30 ساله هالندی اصرار دارد و می‌خواهد این بازیکن را جانشین خاوی مارتینز کند که در شرایط مشابه با واینالدوم در آخر ماه جون آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد.
واینالدوم که سابقه حضور در فاینورد، آیندهوون و نیوکاسل یونایتد را در کارنامه دارد، از سال 2016 تاکنون برای لیورپول بازی کرده است و در فصل جاری موفق شده برای در 37، 3 گل به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала