Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات بزرگ سولسشر در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
منچستریونایتد این هفته در حالی به مصاف ویارئال در دیدار نهایی لیگ اروپا می‌رود که این تیم 5 مشکل بزرگ دارد و باید قبل از روز چهارشنبه آن‌ را حل کند.

به گزارش اسپوتنیک، این هفته برای یونایتد بسیار سرنوشت‌ساز است و شیاطین سرخ‌ فرصت دارند پس از نهایی کردن نائب قهرمانی شان در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تنها جام این فصل را نیز بالای سر ببرند.

هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
کاپیتان یونایتد فینال لیگ اروپا را از دست می‌دهد؟

یونایتد چهارشنبه شب این هفته در ورزشگاه پی‌چی‌ئی به مصاف ویارئال خواهد رفت و در صورتی که بتواند این تیم را شکست دهد، می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های ‌لیگ اروپا را بالای سرببرد.

این تیم اما در آستانه این دیدار مهم 5 مشکل جدی دارد که باید قبل از تقابل با زیر دریایی‌های زرد آن را مرفوع کند.

براساس گزارش اسپورت میل، سولسشر آزمون بزرگی در پیش دارد و باید 5 مشکل زیر را زیرکانه حل کند تا بتواند به تداوم کارش خوشبین باشد

بحران مصدومیت

یونایتد که در حال حاضر سه تا از بهترین ستاره‌های خود را از دست داده و هری مگوایر، مک‌تومینای و فرد قادر به حضور در دیدار نهایی نیستند. سرمربی یونایتد باید از مصدومیت‌ها در دیدار برابر ولورهمپتون جلوگیری کند و برای این سه بازیکن جایگزین مناسب بیابد.

ضعف در رهبری

یونایتد در حال حاضر کاپیتان نخست خود را در اختیار ندارد و این می‌تواند به مشکلات یونایتد بیفزاید.

مشکلات در خط میانی

در نبود اسکات مک‌تومینای و فرد، خط میانی یونایتد دستخوش تغییراتی خواهد شد و سولسشر باید تمام گزینه‌های دست داشته را بررسی و بهترین‌ها را در ترکیب قرار دهد، در غیر آن این ضعف می‌تواند کار دست شیاطین سرخ دهد.

جدیت در لحظات اساسی

یونایتد تیمی است که در لحاظ دشواری خیلی زود تسلیم می‌شود و تا آخرین رمق برای به دست آوردن امتیاز و جام نمی‌جنگد. این مشکل بارها کار دست این تیم داده است و اگر در برابر ویارئال نیز چنین باشد، جام به اسپانیا خواهد رفت.

عدم تمرکز در دیدارهای نهایی

شیاطین سرخ در دیدارهای مهم تمرکز لازم را ندارند و خیلی زود حواس شان پرت می‌شود و همین موضوع سبب باز شدن دروازه شان نیز می‌شود. سولسشر باید شاگردانش را طوری آماده کند که در دیدار نهایی تمرکز شان را از دست ندهند و تسلیم نشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала