Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش لاوتارو به سمت رقبای بارسا؛ ملاقات نماینده ستاره آرجانتینی با دو تیم مادریدی

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
نماینده لاوتارو مارتینز امروز به مادرید سفر کرد و با دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مورد آینده مؤکلش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، موفقیت‌های روزافزون لاوتارو مارتینز، مهاجم آرجانتینی تیم اینترمیلان طی چند فصل گذشته او را تبدیل به یکی از اهداف مهم نقل‌و‌انتقالاتی کرده و حتی این بازیکن سال گذشته در آستانه پیوستن به بارسلونا بود.

این بازیکن که اخیراً موفق شد با نراتزوری عنوان قهرمانی اسکودتو را کسب کند، مدت هاست در رادار باشگاه‌های مختلف قرار دارد و ممکن است به یکی از باشگاه‌های مادریدی برود.

براساس گزارش مارکا، نماینده لاوتارو مارتینز امروز به مادرید سفر کرد و با دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مورد آینده مؤکلش صحبت کرد.

آلخاندرو کامانو با آن‌ که مدعی‌ست مؤکلش در اینتر میلان خوشحال است، اما بخاطر مسائل مالی خواهان جدایی لاوتارو است.

گفته می‌شود که اولویت رئال مادرید هالند است و در صورتی که در جذب این بازیکن ناکام بماند، به جذب لاوتارو اقدام خواهد کرد. اتلتیکومادرید اما با جدیت به فکر جذب مهاجم آرجانتینی است و می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

این در حالی‌ست که نیکولا ونتولا ستاره سابق اینترمیلان چندی قبل مدعی شده بود که لاوتارو با اتلتیکومادرید به توافق کامل دست یافته و در تابستان راهی این باشگاه خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала