Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: آینده رونالدو؟ ببینیم چه می‌شود

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از تقابل با بلونیا، در مورد آینده خودش و رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که دوست دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس فردا شب در آخرین دیدار رقابت‌های سری‌آ به مصاف بلونیا می‌رود و امیدوار است با پیروزی برابر این تیم و لغزیدن حریفان، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

بازیکنان یووه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
بازیکنان غیرقابل فروش یوونتوس در پنجره‌ نقل‌وانتقالات

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حساس حاضر شد و در مورد آینده خودش و رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که دوست دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

او در مورد شرایط تیمش گفت:" پس از شکست مقابل میلان، مرده بودیم. حالا بلند شدیم و در ابتدا باید به بازی خودمان فکر کنیم و برنده شویم و بعد از آن ببینیم در نتایج بازی‌های دیگر چه اتفاقی رخ می دهد."
پیرلو در مورد آینده‌اش گفت:" می خواهم به کار کردن در این باشگاه ادامه بدهم. فکر نمی‌کنم که اینده‌ام به اتفاقات بازی فردا بستگی داشته باشد."
وی در ادامه در مورد آینده رونالدو صحبت کرد و گفت:" او را در یوونتوس می بینم و با تمرکز کارش را می کند. او می خواست قهرمان جام حذفی شود و به هدفش رسید. فعلا به بازی فردا فکر می کند. اینده اش؟ ببینیم چه می شود."
سرمربی یوونتوس در پایان صحبت‌های در مورد بوفون نیز اشاراتی داشت و گفت:" اگر بازنشسته شود، کل لیگ ایتالیا یک مجسمه را از دست خواهد داد. از وقتی 15 ساله بود همدیگر را می شناسیم و او را به خاطر انگیزه اش در هر تمرین و هر بازی تحسین می کنم."

این در حالی‌ست که شانس یووه برای کسب سهمیه بسیار اندک است و احتمال می‌رود میلان و ناپولی راهی لیگ قهرمانان اروپا شوند و یووه راهی لیگ اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала