Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی منچستر بر سر مهاجم انگلیسی تاتنهام

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین بازیکن تاتنهام Russia World Cup England Training
هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
در حالی‌که پپ گواردیولا در جنوری برای جذب هری کین اقدام کرد اما با مخالفت جدی دانیل لوی روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچسترسیتی در تلاش جذب یک مهاجم برای تابستان است، در حالی‌که پپ برای جذب هری کین در جنوری اقدام کرده بود و در این راستا ناکام ماند.

این بازیکن نیز به تاتنهام خبر داده که می‌خواهد لندن را ترک نماید، زیرا او به دنبال کسب جام است.

در همین حال سیتی از علاقمندان اوست و البته اما یونایتد و چلسی نیز شرایط کاپیتان انگلستان را زیر نظر دارند.

دیلی استار گزارش داده که سیتی در پنجره نقل و انتقالات جنوری برای انتقال احتمالی به تاتنهام نزدیک شده بود اما دانیل لوی رئیس تاتنهام علی‌رغم علاقه این باشگاه مخالفت نمود ولی حالا با علنی شدن تمایل کین به ترک این باشگاه اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، اسپرز مجبور خواهد شد موضع خود را تغییر دهد.

لوی با سخت کردان شرایط برای کسانی که مایل به جذب بازیکنان او هستند، معروف است و هیچ ستاره‌اش را بدون درآمد خوب از دست نمی‌دهد.

به همین دلیل اقدام برای جذب هری کین دشوار است زیرا تاتنهام ارزش این مهاجم‌اش را بالاتر از مرز 100 میلیون پوند می‌خواهند که مطابقت آن با شرایط فعلی سخت به نظر می‌رسد. گفتنی است که پس از 8 فصل بدون جام با تاتنهام وی ابراز علاقه برای خروج کرده است.

البته تاتنهام دو فصل قبل نایب قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد، هرچند با توجه به این‌که تیم در این فصل بالاتر از رده ششم قرار نگرفته است.

در همین حال منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد قابل توجهی برای هری کین است که می‌تواند هرگونه از دست دادن درآمد ناشی از ارسال درخواست انتقال به تاتنهام را پوشش دهد.

گفته می‌شود یونایتد بهتر از سیتی آماده شده و تیم سولسشیر آنقدر مشتاق جذب مُهاجم انگلیسی است که گفته می‌شود در صورت درخواست انتقال رسمی در هر مرحله از تابستان امسال، حاضر است هرگونه پاداش وفاداری را که کین می‌خواهد به او پرداخت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала