Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهره‌ی آرام در بازی پایان فصل؛ کومان خداحافظی کرد + ویدیو

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
رونالد کومان در بازی مقابل ایبار که آخرین بازی لیگ بود، کمتر از حد معمول بالای بازیکنان‌اش حاضر بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بارسلونا آخرین بازی فصل خود را مقابل ایبار در "ورزشگاه شهری ایپوروا" بازی کرد و با گل آنتوان گریزمن در دقیقه 81، به برتری 1-0 دست یافت تا جایگاه‌اش در رده سوم جدول را حفظ نماید.

اما در جریان این دیدار، رونالد کومان سرمربی بارسا کمتر از حد معمول روی بازیکنان‌اش حضور یافت تا نسخه دیگری از مربی هالندی را نیز مشاهده کنیم. (بی‌روح تر از همیشه)

این تکنسین نتوانسته خود را از هفته‌های پر سر و صدا درباره آینده‌اش جدا کند در حالی‌که احساس بدرفتاری می‌کند.

دیروز اظهارات وی پس از بازی دوباره شامل لیستی از شکایات بود: "ما تیمی را ساختیم که ساخته شد. تنها قراردادی که گرفتیم، سرجینو دست بود. برای من این تیم در سطحی که می‌خواهیم در بارسا داشته باشیم، ساخته نشده است. واضح است و بسیاری از افراد در این باشگاه چنین تصوری می‌کنند."

کومان با ناامیدی در فینال فصل قابل درک بود، اما همه چیز را در چشم انداز قرار داد: "مشکل این است که وقتی جام را بُردیم و به لیگ برگشتیم، افراد با تیم ارتباط برقرار کردند. اما اگر در ماه آگست به من بگویند که برای کسب یک عنوان می‌جنگیم و یک عنوان دیگر را بدست می‌آورم، من آن را امضا می‌کنم."

قبل از بیان این اظهارات، شدت کومان در ایپوروا کمتر از حد معمول بود. او زمان زیادی را روی نیمکت نشسته بود، تصویری که در تضاد با مندلیبار بود که علی‌رغم افت تیم‌اش، بسیار بالاتر از بازیکنان بود.

کومان با تغییرات زیادی با بازیکنان و نقشه‌ها در بازی مداخله کرد اما حالت بیان او نسبت به بازی‌های گذشته آرامتر بود. همچنین لحن تیمی که سکوتش در زمین با فریاد بازیکنان ایبار در تضاد است.

سرمربی هالندی در بازی با گرانادا، سلتا و لوانته که اشتباهات فردی را مشاهده کرد، نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند. در بازی‌های کلیدی بد نتیجه گرفت اما بالاتر از همه این‌ها بارسا در مقابل تیم‌های بزرگ احساس کوچک شدن می‌کرد. در بازی‌های با رئال مادرید و اتلتیکو، او دو امتیاز اضافه کرد. در برابر ایبار، یک عمل جداگانه توسط گریزمان کافی بود تا لالیگا با پیروزی بسته شود. در پایان، بارسا لالیگا را به پایان رساند بدون این‌که از ابتدای فصل تیم متوسطی باشد یا نسخه هیجان انگیزی که در یک سری جذاب ظاهر شود. نسخه‌ای که برای قهرمانی بارسا کافی نبود و خواهیم دید که ادامه کار کومان کافی است یا خیر. دیروز وقتی بازی به پایان رسید او با لارسون دست داد ولی امروز صبح او از تیم خداحافظی کرد و آنها را احضار نمود تا در ماه جولای دوباره دیدار کنند. البته فقط لاپورتا می‌تواند در باره آینده او جواب بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала