Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش راموس به غیبت خودش در رقابت‌های یورو + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سرجیو راموس - بازیکن رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا
سرجیو راموس - بازیکن رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا، در رقابت‌های یورو حضور نخواهد داشت و دلیل غیبت او عدم آمادگی کامل عنوان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، ساعاتی قبل فهرست 24 بازیکن خودش برای رقابت‌های یورو را مشخص کرد که در کمال تعجب نام سرخیو راموس، کاپیتان این تیم دیده نشد و این بازیکن رسماً رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را از دست داد.

سرجیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
فوری؛ راموس یورو 2020 را از دست داد

دلیل غیبت کاپیتان لاروخا عدم آمادگی کامل عنوان شده زیرا او در چند ماه گذشته مصدومیت‌های شدیدی را تجربه کرد و بازی‌های زیادی را از دست داد.

این بازیکن دقایق قبل به غیبت خودش در این رقابت‌ها واکنش نشان داد و مدعی شد که برنامه‌ریزی‌ها طوری که او انتظار داشت، پیش نرفت.

راموس در این مورد در فیس‌بوک خودش نوشت:" بعد از چند ماه سخت و یک فصل عجیب‌وغریب بر خلاف هر چیزی که من در زندگی حرفه ای‌ام تجربه کرده بودم، یورو می آید. من همه روزه، در روح و جان، جنگیده‌ام و کار کرده‌ام تا بتوانم با آمادگی 100٪ برای رئال مادرید و تیم ملی بازی کنم، اما همه چیز همیشه همان‌طور که دوست داریم پیش نمی رود. این باعث ناراحتی من می‌شود که نتوانسته‌ام بیشتر به تیمم کمک کنم و برای اسپانیا بازی کنم، اما در شرایط کنونی بهترین کار این است که استراحت کنی، کاملاً بهبود پیدا کنی و مثل سال‌های گذشته دوباره برگردی. برای همه هم‌تیمی‌هایم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یوروی عالی داشته باشیم. من یک طرفدار خواهم بود که از خانه تیمم تشویق می‌کنم."

راموس در حالی رقابت‌های یورو را از دست می‌دهد که احتمال حضور در تیم المپیکی اسپانیا قابل پیش‌بینی است و این بازیکن می‌تواند در المپیک توکیو برای کشورش به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала