Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت بیل در مورد آینده‌اش پس از بازگشت به مادرید

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
گرت بیل پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، به اسپانیا بازگشت اما در مورد های آینده خود سکوت خواهد کرد زیرا صحبت در این مورد باعث هرج‌ومرج خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره قرضی رئال مادرید در تاتنهام، ساعاتی پس از پیروزی این تیم برابر لستر با نتیجه 2-4، که این بازیکن ولزی موفق به دبل در آن دیدار شده بود، به پایتخت اسپانیا برگشت و ال‌چرینگیتو تصاویر این بازیکن را در میدان هوایی مادرید منتشر کرد.

گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
بازگشت «گرت بیل» به مادرید با هواپیمای اختصاصی

بیل در زمان حضور در مادرید در مورد های آینده خود سکوت خواهد کرد زیرا صحبت در این مورد باعث هرج‌ومرج خواهد شد.

این بازیکن ولزی به اسکای اسپورت گفته است که در مورد آینده‌اش پس از رقابت‌های یورو تصمیم‌گیری خواهد کرد و در حال حاضر تمام توجه‌اش به این رقابت‌ها است.

به نظر می رسد که تاتنهام پیشنهاد برای تمدید قرض بیل برای یک فصل دیگر به رئال مادرید ارائه داده و باید دید که پرز با این موضوع موافقت خواهد کرد یا خیر.

رسانه‌های مادریدی اما مدعی اند که آینده بیل در کنار رقابت‌های یورو، به سرمربی آینده تاتنهام نیز ربط دارد و دانیل لوی رییس باشگاه تاتنهام تصمیم دائمی کردن قرارداد بیل را به سرمربی بعدی واگذار خواهد کرد.

این در حالی‌ست که قبل از این و در ماه مارچ زمانی که بیل در تیم ملی ولز حضور داشت، گفته بود که پس از پایان دوره قرضی خود در اسپرز، به مادرید برمی‌گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала