Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا و نیمار برای پایان یک جنجال وارد مذاکره می‌شوند

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
نیمار و باشگاه بارسلونا برای نرفتن به دادگاه آماده توافق هستند و مذاکرات دو طرف برای رسیدن به توافق آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار مدتی پس از پیوستن به پاریسن‌جرمن، به دلیل اختلاف مالی علیه بارسلونا شکایت کرد و مدعی شد بخشی از حقوق مادی او مربوط به زمانی که بازیکن این تیم بوده به او پرداخت نشده است.

أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
اصرار کین به بازی کردن در کنار نیمار و امباپه + عکس

آنسو بارسلونا نیز از نیمار به بخاطر دریافت رقمی معادل 8.5 میلیون یورو به‌عنوان پاداش وفاداری در حالی که کمتر از یک سال بعد این باشگاه را ترک کرد، به دادگاه عالی اسپانیا شکایت کرده بود، در این پرونده به پیروزی رسید و با جمع مبلغ جریمه، مبلغ 9.35  ستاره برازیلی باید به کاتالان‌ها پرداخت کنند.

در حقیقت مبلغ طلب نیمار از بارسلونا، 14.7 میلیون یورو است و اختلاف میان دو طرف حدود 4.5 میلیون یورو است و بخاطر همین مبلغ باید به محاکمه بروند.

براساس گزارش‌ اکیپ، وکلای دو طرف اما به نظر می‌رسد که نرفتن به محکمه را ترجیح می‌دهند و از دو طرف خواسته اند تا از راه مذاکره به توافق دست یابند و موضوع را به محکمه نکشانند.

به همین منظور مذاکرات دو طرف آغاز شده و احتمال می‌رود تا فردا یا پس فردا به توافق نهایی دست یابند و این جنجال پایان یابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала