Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استعفای عجیب سرمربی لیل دو روز پس از قهرمانی + عکس

© AFP 2023 / Bulent KilicТурецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции
Турецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
کریستف گالتیه سرمربی لیل، در گفت‌وگویی تایید کرد که از این باشگاه جدا خواهد شد و در فصل جدید سرمربی تیم قهرمان فرانسه نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لیل در این فصل از رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، دست به کار بزرگی زد و با حضور تیم‌های بزرگ، متمول و پُر ستاره، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در رسیدن لیل به عنوان قهرمانی لیگ 1 فرانسه، عوامل زیادی شامل بود اما نقش کریستف گالتیه سرمربی این تیم پُر رنگ‌تر و بیشتر از همه عوامل بوده و هیچ‌کس این موضوع را انکار کرده نمی‌تواند.

گالتیه اما با وجود این دستاورد مهم، در پایان فصل از لیل جدا خواهد شد و امروز در گفت‌وگویی خبر داد که استعفا داده است.

او به نشریه اکیپ گفته است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ 1 فرانسه سرمربی لیل نخواهد بود و در مورد دلایل این تصمیم خودش حرفی به زبان نیاورد.

استعفای عجیب گالتیه همه هواداران لیل را شوکه ساخته است و در باور هیچ‌کس نمی‌گنجد که چنین اتفاقی پس از کسب عنوان قهرمانی رخ دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала