Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان بی‌نتیجه جلسه مهم لاپورتا با کومان؛ آینده سرمربی هالندی همچنان در هاله‌ای از ابهام

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
گزارش‌های متعدد از اسپانیا می‌رساند که جلسه رییس باشگاه بارسلونا به سرمربی این باشگاه نتیجۀ در پی نداشته و بزودی در جلسه دیگر سرنوشت کومان مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی‌های آخر بارسلونا در رقابت‌های لالیگا و از دست رفتن عنوان قهرمانی، قرار بر این شد که امشب جلسۀ میان خوان لاپورتا رییس باشگاه و رونالد کومان سرمربی این باشگاه برگزار در مورد آینده این سرمربی هالندی تصمیم اتخاذ گردد.

این جلسه ساعاتی قبل برگزار شد اما پس از نیم ساعت بدون نتیجه به پایان رسید تا آینده‌ رونالد کومان همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد.

براساس گزارش‌های مارکا، کوپه و راک ون، در این خصوص فصل گذشته بحث و نتایج فصل گذشته را مورد تحزیه و تحلیل قرار گرفته و برای بررسی های بیشتر و تعیین آینده کومان قرار شد جلسه دیگری در روز دیگری انجام شود.

همچنان  موندو و کادنا سر همین موضوع را تایید و اعلام کردند که تصمیم نهایی به شخص خوان لاپورتا منتهی خواهد شد و در جلسه بعدی او تصمیمش را به رونالد کومان اطلاع خواهد داد.

گفته می‌شود که هیئت مدیره به ماندن کومان خوشبین اند و از لاپورتا خواسته اند به کومان یک فصل دیگر فرصت دهد تا خودش را ثابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала