Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از محبوبیت کیلیان برای تشویق جوانان؛ امباپه واکسن شد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره ملی پوش پاری‌سن‌ژرمن امروز واکسن ضد ویروس کرونا را دریافت کرد و دولت او را به عنوان نمونه‌ای برای تشویق جوانان برای واکسیناسیون استفاده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ درست قبل از رفتن به یوروکاپ با تیم ملی فرانسه، کیلیان امباپه امروز واکسن ضد ویروس کرونا را دریافت نمود. این ملی پوش فرانسوی با افتخار عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در حال واکسن دریافت کردن دیده می‌شود. البته دولت از او برای برای تشویق و افزایش آگاهی در بین جوانانان برای واکسیناسیون، استفاده کرده است.

امباپه شرط قوی امانوئل مکرون برای جذب بیشتر جوانان در مورد واکسن ویروس کرونا بوده است. از 31 می مدیر اجرایی فرانسه لیستی را در اختیار جوانان قرار می‌دهد که در آن می‌توانند در ابتدای جون برای واکسیناسیون ثبت نام کنند. امباپه شخصی است که نسل‌های جدید بیشتر دوستش دارد و این عمل می‌تواند تعداد واکسینه شده را در گروه‌های 20 تا 40 سال به طور قابل توجهی افزایش دهد.

 

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

روز سه شنبه 18 ماه می، دقایقی پس از دعوت دیدیه دُشان برای قهرمانی اروپا، کیلیان امباپه در TF1 مصاحبه کرد تا مقدمه‌ای در مورد واکسیناسیون فرانسوی‌ها را ارائه دهد. در فرانسه 23 میلیون نفر اولین تزریق را انجام داده‌اند، در حالی‌که 9 میلیون نفر هر دو را تزریق کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала