Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور هواداران در فینال لیگ اروپا؛ 2000 هوادار وارد پولند شدند + عکس

© AP Photo / Dave ThompsonБолельщики на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Болельщики на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
هواداران منچستر یونایتد و ویارئال پیش از فینال امشب لیگ اروپا وارد گدانسک می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار فینال لیگ اروپا امشب میان دو تیم منچستریونایتد و ویارئال در شهر گدانسک کشور پولند انجام خواهد شد و هواداران فرصت دارند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند و هزاران هوادار خوش شانس، قبل از این دیدار وارد پولند خواهند شد.

این هواداران با رنگ‌های باشگاه‌های محبوب شان عکس گرفته و صبح روز چهارشنبه راهی سالُن ورود به فرودگاه گدانسک شدند.

هواداران یونایتد پس از خروج از ایرباس، چادرهای سیاه و سفید و سرخ شان را روی آسفالت تکان دادند در حالی‌که دیگران همچنان به مخالفت با خانواده گلیزر ادامه دادند و با افتخار روسری‌های سبز و طلایی خود را به نام "Glazer Out" بیرون ترمینال فرودگاه به نمایش گذاشتند.

هواداران ویارئال نیز همچون آنها روحیه بالایی دارند و با بازی امشب نه تنها شانس پیروزی در اولین فینال مُهم اروپا را دارند، بلکه در صورت مدیریت یک پیروزی، فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان را نیز برای آنها فراهم خواهد شد.

یونایتد و ویارئال هر دو برای بازی امشب در "میجیسکی اشتادیون" هر کدام 2000 تکت دریافت کرده‌اند که در مجموع 9500 تماشاگر برای حضور مجاز هستند.

وین رونی اسطوره یونایتد و سرمربی دربی، در میان تعداد زیادی از هواداران است که برای این مسابقه بیرون مرزی می‌رود.

همچنین مشخص شده که 500 تکت دیگر توسط هواداران یونایتد ساکن پولند خریداری شده است.

در حالی‌که همه لبخند می‌زنند اما ورود آنها کمتر از 12 ساعت پس از آن صورت گرفت که سه هوادار یونایتد شب گذشته مورد حمله هواداران لخیا گدانسک در پولند قرار گرفتند.

یونایتد تأیید کرد که در حال کمک به قربانیان حادثه بی دلیل در یک بار در مرکز شهر از جمله سه نفری است که آسیب دیدگی جزئی داشتند.

ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که اواخر سه شنبه شب جمعیتی از طرفداران لخیا که لباس سیاه پوشیده بودند به منطقه نشیمن خارج از باشگاه و رستوران فارنهایت حمله می‌کنند. تصاویر قبلی نشان می‌داد که هواداران یونایتد در آستانه اولین فینال سولسشیر به عنوان سرمربی یونایتد در حال شعار دادن و نوشیدن هستند.

یونایتد بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: "کارکنان باشگاه شب گذشته و امروز پس از حادثه‌ای که برخی از طرفداران ما در خارج از یک بار در شهر گدانسک مورد حمله قرار گرفتند، به تعدادی از هواداران یونایتد کمک می‌کردند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала