Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری و کونته در رادار رئال؛ رائول گزینه نزدیک‌تر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس بهترین فرصت را برای هدایت رئال مادرید دارد، اما کونته نیز در این امر با او رقابت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با انتشار اخباری مبنی بر جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، گمانه زنی‌ها در مورد این‌که دقیقاً چه کسی جایگزین وی خواهد شد، گفتگوها با ماسیمیلیانو آلگری، آنتونیو کونته و رائول سه گزینه مورد نظر آغاز شده است.

زیدان اکنون تصمیم گرفته تا به دومین دوره حضورش روی نیمکت هدایت رئال پایان بدهد در حالی‌که جام لالیگا در 2019/20 را به دست آورد. و این جام به عنوان قهرمانی 2016/17 و سه جام متوالی لیگ قهرمانان بین 2016 و 2018 اضافه شد.

رئال مادرید در این فصل مسابقات تا آخرین روز برای کسب عنوان در جدال بود اما قافیه را در آخرین هفته باخت و همچنین از نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط چلسی حذف شدند.

آلگری در بهترین موقعیت برای به دست گرفتن هدایت رئال مادرید است و پیش از این و زمان اولین جدایی زیدان نیز مورد توجه سران رئال بود. او به اندازه فعلا نزدیک به تصدی پست سانتیاگو برنابئو نبوده است. اگرچه آلگری همچنین توسط یوونتوس و اینتر تحت تعقیب است.

نراتزوری تنها چند روز پس از قهرمانی در سری A مربی‌اش را از دست داد زیرا کونته تصمیم گرفت با رضایت مشترک از این باشگاه جدا شود. در نتیجه نام او با توجه به سابقه‌اش در کسب جام‌ها، به رئال مادرید پیوند خورده است.

در میان این دو نام، رائول گونزالس اسطوره باشگاه نیز است. مربی رئال مادرید کاستیا که همچنان به عنوان یک گزینه در نظر می‌باشد باید این باشگاه به سنت ارتقاء از داخل ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала