Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی زیدان؛ ایده‌ای جدایی زیزو از کجا شکل گرفت؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان و رئال مادرید می‌دانستند که محکوم به گام برداشتن در مسیرهای مختلف هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تصمیم خداحافظی با زین الدین زیدان از دیروز نیست، این تصمیم از ماه‌ها پیش گرفته شده، درست در لحظه‌ای که رئال مادرید علائم خستگی را نشان می‌داد و مربی بیشتر از قبل در داخل و خارج از اسپانیا زیر انتقاد قرار می‌گرفت. دو طرف می‌دانستند که محکوم به گام برداشتن در مسیرهای مختلف هستند، چیزی که احتمالا امروز پنجشنبه 27 می رسمی خواهد شد.

ماه جنوری از همه سخت‌تر برای این مربی بود، به خصوص پس از حذف کوپا دل ری در مقابل آلکوایانو و ویروس کرونا که متعاقباً متحمل شد. وی پس از بازگشت خواستار احترام به کار خود و بازیکنانش گردید.

از آن لحظه، کاملاً واضح بود که باشگاه تغییراتی باید روی دست بگیرد و نه سطحی بلکه عمیق و ریشه‌ای. دشواری نه تنها به دلیل خداحافظی تکنسین اتفاق می‌افتد بل فراتر می‌رود و ایده این است که بازیکنان مهم نظم رئال مادرید را کنار بگذارند. دیگر فُرصتی برای گسترش درد و رنج ورزشی برخی از فوتبالیست‌هایی که مانع پیشرفت برخی از جوانان هستند، مدنظر باشگاه نیست.

برای این امر، نهاد مادرید به مربی بدون هیچ نوع تساوی نیاز دارد. از آن لحظه، این باشگاه تحقیق کرده، برای پیدا کردن کلید مناسب برای مربی‌ای که تغییر را رهبری ‌کند و مسئول معنی دادن به آنچه باشگاه به دنبال آن است و در بسیاری از موارد مانند گذشته نبوده، تلاش نماید. و این کار را مربی باید در عمل ثابت نماید.

زیدان علی‌رغم این‌که باشگاه در موارد مختلف او را علناً تأیید کرده، در این فصل احساس راحتی نمی‌کند. رابطه بین فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان همچنان روان و صمیمی است و حتی اگر آنها راه‌های جداگانه خود را طی کنند، ادامه خواهد یافت.

مورد دیگری که مشخص نیست سرخیو راموس است. این تصدیق قاطعانه مبنی بر این‌که "این تغییر کاملاً انجام خواهد شد" نیز می‌تواند به کاپیتان برسد. در حقیقت، باشگاه سفیدپوشان روی حضور این مدافع میانی در طول فصل آینده حساب نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала