Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ گواردیولا آرزوی بزرگ رئیس بارسا

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
در صورت قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا می‌تواند از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا آرزو دارد که برای فصل آینده پپ گواردیولا را به عنوان مربی بارسلونا به خدمت بگیرد. لاپورتا متقاعد شده كه بهترین گزینه برای جایگزینی كومان و تبدیل شدن او به سنگ بنای زمان‌اش در راس باشگاه بارسا است. به همین دلیل، فقط می‌توان فهمید که او از کومان خواسته که بین 10 تا 15 روز در انتظار یافتن یک مربی جدید حضور داشته باشد. گواردیولا، با عقد قراردادی با سیتی این شنبه لیگ قهرمانان اروپا را بازی می‌کند و نمی‌خواهد چیزی غیر از آماده سازی بازی مقابل چلسی بشنود.

شایعات در انگلیس در حال افزایش است که پپ احتمالا در صورت اعلام قهرمانی سیتی را ترک می‌کند. محیط خود پپ به طور خصوصی اشاره کرده که ایده او این نیست که وقتی عنوان قهرمانی اروپا به دست می‌آید، ادامه کارش را در انگلیس تمدید کند.

این اتفاق می‌افتد که پپ گواردیولا نوامبر گذشته، تا سال 2023 برای سیتی تمدید کرد، اگرچه هیچ کس بندهای آن قرارداد را نمی‌داند.

لاپورتا و گواردیولا در بارسلونا همزمان کار کردند، در سال 2008 زمانی‌که رئیس فرماندهی تیم اصلی را به او داد که فقط یک فصل هدایت بارسلونا B را بر عهده داشت. از آن زمان آنها رابطه نزدیک حتی دوستی شان را نیز حفظ کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала