Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد 136 میلیونی برای ژائو فلیکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
اتلتیکو مادرید پیشنهاد 136 میلیون پوندی تیم لیگ برتری برای ژوائو فلیکس در لیگ برتر را رد کرد.

به گزترش اسپوتنیک؛ با توجه به علاقه منچستریونایتد به انتقال ژوائو فلیکس، اتلتیکو مادرید پیشنهاد 136 میلیون پوندی تیم لیگ برتری را رد کرد.

منچستر یونایتد پیش از این که ستاره پرتگالی در سال 2019 از بنفیکا به اسپانیا برود، با او در ارتباط بود.

گُل گزارش کرده که با وجود انتخاب لالیگا به جای انگلیس توسط بازیکن 21 ساله، شخص ثالثی به نمایندگی از طرف Prem Premium که نامش مشخص نیست، همچنان به اتلتیکو نزدیک شده است.

گزارش شده که پیشنهاد جدی جدید می‌تواند در پایان فصل، این ستاره جوان در پایان فصل می‌تواند مکانش را تغییر بدهد ولی باشگاه مادریدی خیلی زود این مورد را رد کرد.

اتلتیکو با استفاده از پول حاصل از جدایی آنتوان گریزمان به بارسلونا، 126 میلیون پوند برای خرید فلیکس در سال 2019 پرداخت کرد.

او در این فصل با لوئیز سوارز هم تیم شد و به اتلتیکو کمک کرد تا به قهرمانی لالیگا برسد.

فلیکس به عنوان یکی از داغترین استعدادهای جوان در اروپا شناخته می‌شود و قبل از انتقال به واندا متروپولیتانو توسط یونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و رئال مادرید تحت تعقیب بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала