Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخالت پولیس به خاطر سرقت در رختکن وستهام

© REUTERS / Anton Vaganov2018 Dünya Kupası'nda üçüncülük maçı: Belçika'nın 10 numarası Eden Hazard'a İngiltere'den Harry Maguire ve Jesse Lingard baskı yaparken
2018 Dünya Kupası'nda üçüncülük maçı: Belçika'nın 10 numarası Eden Hazard'a İngiltere'den Harry Maguire ve Jesse Lingard baskı yaparken - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
لینگارد پس از سرقت ساعتش از رختکن وستهام، با پولیس تماس گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ جسه لینگارد فوتبالیست وستهام پس از سرقت ساعتش از رختکن محافظت شده تیم در حین بازی، مجبور به تماس با پولیس شد.

این هافبک 28 ساله تازه در تاریخ 9 ماه می در ورزشگاه "استراتفورد" لندن مقابل اورتون در لیگ برتر بازی کرده بود (وستهام 0 - 1 اورتون)، پس از بازی متوجه شد ساعت‌اش نیست.

پس از جستجوی دقیق توسط تیم، این حادثه به پولیس متروپولیتن گزارش شد و آنها تأیید کردند که برای بررسی یک سرقت فراخوانده شده‌اند.

به گزارش سان، اتاق رختکن وستهام در استادیوم لندن به شدت محافظت می‌شود و توسط دوربین مدار بسته پوشانده می‌شود - بازیکنان را متحیر کرد که چگونه یک دزد آنجا وارد شده است.

البته اتاق لباس فقط برای بازیکنان و مقامات ارشد قابل دسترس است.

اعتقاد بر این است که لینگارد مجموعه‌ای از ساعت‌هایی با طراحی لوکس در اختیار دارد و در تصویر با یک Patek Philippe Aquanaut پوشیده شده که ارزش حدود 50‌.000 پوند دارد.

حادثه مشابهی در سال 2017 اتفاق افتاد که یک موتورسوار با اسلحه دستی سعی داشت ساعت 22000 پوندی مُهاجم وستهام را سرقت کند.

لینگارد که از جنوری به صورت قرضی از منچستر یونایتد در وستهام بوده، از فُرم قابل توجهی بهره می‌برد‌. (9 گل در 16 بازی و همچنین 5 پاس گل)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала