Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان روی هرناندز قیمت گذاشت

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Theo Hernández
El futbolista Theo Hernández - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
تئو هرناندز در آستانه توافق با پی‌اس‌جی قراردارد، ولی میلان برای این ستاره‌اش درخواست 40 میلیونی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن در آستانه توافق با تئو هرناندز قرار دارد.

این بازیکن 23 ساله یک فصل کامل را با میلان سپری کرد و عملکرد او فوق العاده بود، به خصوص در فرانسه که PSG به دنبال فتح لیگ قهرمانان است.

"نمی‌دانم، این تصمیم باشگاه و مربی است. اما بهترین کار برای هر دوی ما (حکیمی) ترک بود. اگر یک فوتبالیست بازی نکند نمی‌تواند چیزی را ثابت کند. حالا هر دو این کار را می‌کنیم. این سخنان تئو هرناندز بود که مارچ گذشته به روزنامه آ اس اظهار داشت. مدافع فرانسوی می‌گوید که که اگر دو سال پیش رئال مادرید را ترک نمی‌کرد، هرگز اینقدر پیشرفت نمی‌کرد.

تئو هرناندز از زمان ورود به ایتالیا واقعاً کارش را آغاز کرده است. مدافع چپ 23 ساله که در تیمش غیرقابل مهار شده، یک سری نمایش‌های خوب ارائه داد.

علاقه به تئو هرناندز که توسط "بیلد" فاش شد، واقعی است. تا او را در سمت چپ دفاع خود اضافه کند. طبق گزارش‌ها، توافق نامه‌ای بین باشگاه پاریسی و بازیکن فرانسوی نزدیک است. این توافق نامه برای یک قرارداد بلند مدت خواهد بود. برخی از جزئیات باقی مانده است تا بین دو طرف نهایی شود.

به گفته یک منبع نزدیک به آث میلان، پاری‌سن‌ژرمن به طور موازی با باشگاه لومپارد در حال بحث است و اولین پیشنهاد شفاهی ارائه شده است. مقامات ایتالیایی به اطرافیان این بازیکن اطلاع داده‌اند که این باشگاه در تابستان امسال حداقل 40 میلیون یورو برای جدایی هرناندز طلب می‌کند. مبلغی که توسط میلان برای یکی از بزرگترین امیدها در فوتبال جهان طبیعی تلقی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала