Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات راشفورد با اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد با باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا گفتگو کرد تا در مورد قدرتی که جوانان می‌توانند برای ایجاد تغییر در جامعه بحث کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد با بارک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا از طری تماس تصویر در مورد قدرت جوانان که می‌توانند برای ایجاد تغییر در جامعه داشته باشند، گفتگو کرد.

راشفورد در این باره گفت: "وقتی رئیس جمهور اوباما صحبت می‌کند، تمام کاری که می‌خواهید انجام دهید گوش دادن است"؛ اوباما در سوی مقابل اضافه کرد: "بسیاری از جوانانی که من ملاقات می‌کنم - از جمله مارکوس - آنها از جایی که من 23 ساله بودم، جلوتر هستند."

بحث آنها همچنین بر اهمیت بازپرداخت به جامعه محلی شما و تأثیر مثبت مطالعه بود. آنها همچنین در مورد برخی از تجربیات مشترک‌اش، از جمله پرورش توسط مادران تنها صحبت کردند.

راشفورد 23 ساله، سال گذشته پیشگام یک کارزار برجسته برای مقابله با فقر غذایی کودکان در انگلیس در طی شیوع ویروس کرونا بود. این امر منجر به حمایت 1.7 میلیون کودک آسیب پذیر با طرح 520 میلیون پوندی دولت شد که سایر پروژه‌ها 130 میلیون وعده غذایی را کمک کردند. وی همچنین یک پروژه آموزش غذا و آشپزی برای کودکان، "وعده‌های غذایی تمام وقت" را راه اندازی کرده است.

رئیس جمهور اوباما گفت: "بسیاری از جوانانی که من ملاقات می‌کنم - از جمله مارکوس - آنها از جایی که من 23 ساله بودم، جلوتر هستند. آنها از قبل در حال ایجاد تغییراتی هستند و در جوامع خود نیروهای مثبتی هستند."

در سوی مقابل راشفورد افزود: "كاملا سورئال است، نه؟ من در آشپزخانه خود در منچستر نشسته‌ام و با پرزیدنت اوباما صحبت می‌كنم. طولی نکشید که فهمیدم تجربیات ما در کودکی چقدر در شکل گیری مردانی که امروز می‌بینید - مشکلات، موانع و همه موارد منطبق است. من واقعاً از هر دقیقه آن لذت بردم. وقتی رئیس جمهور اوباما صحبت می‌کند، تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید گوش دادن است."

راشفورد علاوه بر کارزار خود برای پایان دادن به فقر غذایی کودکان، شخصیت برجسته‌ای در مبارزه با نژادپرستی در فوتبال و توهین آنلاین نیز بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала