Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: مذاکرات مسی جریان دارد اما نهایی نشده

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا می‌گوید که صحبت‌های قرارداد لیونل مسی در جریان است اما نهایی نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را پس از برنده شدن در انتخابات ریاست این باشگاه برگزار نمود و طی آن چندین موضوع از جمله آینده مسی را مورد بحث قرار داد.

لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد: "مسئله مسی به خوبی پیش می‌رود ، اما نهایی نشده است. مسی بسیار می‌خواهد در بارسلونا باشد. ما در حد توان خود هر کاری ممکن را انجام می‌دهیم. اگرچه همه ما می‌دانیم که او یک بازیکن بزرگی است، اما این تصور را داریم که از هر دو طرف، همه چیزهایی را که لازم است در حد توانایی باشگاه، برای ماندن او آماده می‌کنیم."

شایعاتی وجود دارد مبنی بر این‌که لاپورتا ترجیح می‌دهد، رونالد کومان را برکنار کرده و در صورت انتخاب گزینه‌ای که او دوست دارد، قرار ملاقات خود را تعیین کند اما وی اظهار داشت که گفتگوها با مربی هالندی هفته آینده برگزار خواهد شد.

لاپورتا اظهار داشت: "هیچ فصل انتقالی در بارسلونا وجود ندارد. با توجه به تحسینی که ما نسبت به کومان داریم و احترامی که برای او به عنوان یک حرفه‌ای قائل هستیم گفتیم که در پایان فصل او را ارزیابی خواهیم کرد."

وی افزود: "ما جلسه‌ای داشتیم و در حال حاضر برای هفته آینده تاریخی تعیین كرده‌ایم تا تصمیم نهایی شود. او یك سال دیگر در قراردادش باقی مانده است. دیروز او یک مشکل داشت که دیدید او مجبور شد به بیمارستان برود اما حال او خوب است. من به او زنگ زدم."

لاپورتا اضافه کرد: "می‌خواهم درک و پذیرش همه افراد درگیر در این پروژه را داشته باشم. می‌توانم نظرم را به رونالد بگویم و بالعکس؛ او می‌تواند همیشه با احترام به من بگوید. من آنچه را که باید به او بگویم به او گفته‌ام: که ما فصل را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا ارزیابی درستی داشته باشیم. ما یک رابطه مشخص و مستقیم داریم. او مربی‌ای است که قبلاً در آنجا بود، یک سال دیگر فُرصت دارد."

عوامل جورجینیو واینالدوم در این هفته در نیوکمپ حضور داشته‌اند و تصور می‌شود که هافبک هالندی قصد دارد به بارسا بپیوندد و لاپورتا تایید می‌کند که در آینده نزدیک اعلامیه‌های نقل و انتقالات وجود دارد.

لاپورتا تأیید کرد: "هفته آینده موارد جدید اضافه شده به تیم اصلی را اعلام خواهیم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала