Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان رفت و برنامه‌های رئال به هم خورد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
استعفای زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید برنامه‌هایی مدیریت ورزشی این باشگاه را فلج کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ استعفای زین الدین زیدان بازسازی عمیقی از تیم را متوقف کرده که مدیریت ورزشی رئال مادرید پس از پایان فصل در خلاء مادنده است. این پروژه با در نظر گرفتن تداوم حضور مربی فرانسوی به عنوان یک امر طبیعی طراحی شده و اکنون به مربی جدیدی که نیمکت را اشغال می‌کند، بستگی دارد.

اولویت به تمرکز بر استخدام مربی تغییر یافته است. از این نظر این باشگاه در حال حاضر تماس‌هایی را با آنتونیو کونته آغاز کرده، اگرچه در انتظار آینده مائوریسیو پوچتینو در پی‌اس‌جی است. اگر مربی آرجانتینی در پاریس نماند، اولین انتخاب وی تیم مادریدی خواهد بود. همه تغییرات برنامه ریزی شده بسته به مربی جدید است.

با آمدن داوید آلابا بدون هزینه و آغاز مذاکرات برای خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، یا در تابستان امسال یا به عنوان گزینه‌های این فصل، با انتقال برخی درخواست‌های سریع از مربی بعدی، فصل نقل و انتقالات بدون تغییر خواهد ماند.

همچنین خبری از تمدید سرخیو راموس و لوکاس واسکز نخواهد بود که تنها در صورت پذیرفتن پیشنهادات مربوط که باشگاه ارائه داده، ادامه خواهد یافت. ورود مربی جدید به معنای تغییر پُست نیست و همچنین تغییر موضع در مورد عزیمت احتمالی رافائل واران رخ نخواهد داد. رئال مادرید یک سال قبل از انعقاد قراردادش در صورت رسیدن پیشنهاد 70 میلیونی در تابستان، دروازه را برای او باز خواهد کرد.

Santiago Bernabeu stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
برنامه تابستانی رئال مادرید: فقط فروش، قرضی نه

تغییر اسکریپت با خروج و انتقال

جایی که ممکن است تغییراتی ایجاد شود، در لیست بازیکنان مصرفی است که باشگاه براساس عملکردی که با زیدان نشان داده بودند، آنها را ترسیم کرده است. بنابراین ایسکو، ادن هازارد، مارسلو و ماریانو در فهرست فروش بودند، بسته به نظر سرمربی جدید می‌توانند وضعیت خود را کاملاً تغییر دهند.

وضعیت افراد منصوب نیز متفاوت است. خداحافظی زیدان به معنای بازگشت ایمن مارتین اودگارد خواهد بود. بقیه باید منتظر تصمیم تکنسین باشند. فوتبالیست‌هایی مانند گرت بیل، دنی سبایوس، ژسوس وایخو یا لوکا یوویچ در حال باز شدن فُرصت جدید هستند. در حالی‌که مواردی مانند براهیم دیاز و تاکه کوبو باید با آرامش مورد بررسی قرار گیرند در صورتی که ادامه کسب تجربه در خارج از رئال مادرید برای آنها سودمندتر است.

حتی می‌توان بازیکنانی مانند سرخیو رگیلون یا اشرف حکیمی را بازیابی کرد که باشگاه سفیدپوشان هنوز گزینه خرید آنها را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала