Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو قربانی سیتی برای جذب هری کین مشخص شد

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن هری کین، ریاض محرز و رحیم استرلینگ را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد فروخت.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین اخیراً به باشگاه تاتنهام خبر داد که به دنبال جدایی است و می‌خواهد راهی تیمی شود که بتواند جام کسب کند.

هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
هری کین می‌خواهد به پپ گواردیولا بپیوند

ظاهراً تاتنهام با جدایی مهاجم انگلیسی با مبلغ 120 میلیون یورو موافق است و هر تیمی که چنین مبلغی را پرداخت کند، کین را به آن‌ها واگذار خواهند کرد.

تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس، از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی خواهان این بازیکن اند و علاقه سیتیزن‌ها به کین جدی‌تر از سایر گزینه‌ها است.

با آن‌که سیتی تیم بسیار متمول است، اما این تیم نیز با توجه به بحران مالی پیش آمده بخاطر ویروس کرونا، به فکر فروش دو بازیکن خود برای تأمین هزینه جذب هری کین است.

براساس گزارش دیلی میل، سران منچسترسیتی به فکر فروش رحیم استرلینگ و ریاض محرز اند و این احتمال وجود دارد که هر دو بازیکن امشب در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی، آخرین بازی شان را انجام دهند.

گفته می‌شود که هر دو بازیکن مورد توجه آرسنال قرار دارند و آرتتا تصمیم دارد با جذب این بازیکنان تیمش را تقویت کند.

سیتی در حالی محرز را در فهرست فروشات خود قرارداده که این بازیکن در فصل جاری درخشش بی‌نظیری برای تیمش داشت و گُل‌های سرنوشت سازی برای تیمش به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала