Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری مهاجم مورد نظر بارسا به ماندن کومان در این تیم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
ممفیس دپای مهاجم هالندی لیون به ماندن رونالد کومان در بارسلونا ابراز امیداوری کرد و این نشان می‌دهد که جذب او به ماندن مربی هالندی مرتبط است.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای پس از روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، مورد توجه این تیم قرار گرفت و سرمربی هالندی از مدیران باشگاه خواست تا هموطنش را به خدمت بگیرند.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
ورزش
دپای به دنبال خانه در بارسلون، اما یووه هنوز امیدوار است

بارسا زمستان گذشته به جذب دپای بسیار نزدیک شد اما به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب این بازیکن نشد و حالا که او رایگان است، این تیم بار دیگر به سراغش رفته است.

پیوستن دپای به بارسلونا در تابستان پیشرو بستگی به ماندن رونالد کومان در این تیم دارد و اگر سرمربی هالندی نماند، احتمال حضور دپای در بارسا منتفی است.

در همین حال دپای ابراز امیدواری به ماندن کومان در بارسلونا کرد و اظهار داشت که در حال حاضر تمام تمرکزش روی رقابت‌های یورو است.

او به رسانه‌ها گفت:" جدا از این که فصل بعد در چه تیمی حضور خواهم داشت، دوست دارم رونالد کومان به کار خود در بارسلونا ادامه دهد. البته در حال حاضر من صد درصد بر روی درخشش در ترکیب تیم ملی هالند در رقابت های یورو 2020 تمرکز کرده ام و با عملکرد درخشان در مراحل پایان این رقابت‌ها حضور یابیم."

دپای در حالی به ماندن کومان در بارسا ابراز امیدواری کرده که زمزمه‌های اخراج او به دلیل کسب نتایج ضعیف شنیده می‌شود و ممکن است او اخراج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала