Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مونت: بهترین تیم جهان هستیم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر میسون مونت
میسون مونت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
میسون مونت هافبک هجومی ملی‌پوش انگلیسی باشگاه چلسی پس از قهرمانی در چمپیونس لیگ، آبی‌های لندن را بر بام فوتبال اروپا می‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، میسون مونت، ستاره تیم چلسی که شب گذشته پاس گل تیمش را به کای هاورتز داد پس از پایان بازی از احساس فوق‌العاده‌اش گفت. او اعلام کرده چلسی در حال حاضر بهترین تیم دنیاست.

میسون مونت  پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

"نمی‌توانم حسم را به زبان بیاورم. ممکن نیست. قبلا گفته‌ام که با چلسی در ۲ فینال بازی کردم و هر ۲ فینال را شکست خوردیم. تمام رویای من قهرمانی و برنده شدن جام با چلسی بود.  اینکه تمام مسیر را در لیگ قهرمانان بپیماییم. مقابل تیم‌های سرسختی قرار گرفتیم. در یک فینال بازی کردیم و برنده شدیم. این یک موقعیت ویژه است. در چنین زمانی ما بهترین تیم در دنیا هستیم. نمی‌توانید چنین چیزی را از ما بگیرید!"

مونت که در این فصل یکی از ستاره‌های درخشان چلسی بوده درباره عملکرد چلسی و عملکرد رقیب در فینال گفت:

" منچسترسیتی تیمی قدرتمند بود. شما آن‌ها را در لیگ برتر دیده‌اید. بازی بسیار سختی بود. یک گل زدیم و در تمام طول بازی از آن دفاع کردیم. همه تلاش‌مان را انجام دادیم و برنده شدیم. باورنکردنی است. پدر من از جایگاه تماشاگران پایین آمد. به گریه افتاده زمانی که او را دیدم. از خانواده‌ام برای همه چیز تشکر می‌کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала