Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام یا رئال؛ دو مقصد بزرگ برای پوچتینو

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو در پی علاقه تاتنهام به بازگشت؛ به پی‌اس‌جی خبر داده که می‌خواهد برود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو "در پی علاقه تاتنهام به بازگشت به شمال لندن" برای پاری‌سن‌ژرمن از تمایل‌اش به جدایی خبر داده است. این در حالیست که رئال مادرید او را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر دارد تا جایگزین زیدان شود.

مربی آرجانتینی هنوز یک سال از قراردادش با غول لیگ 1 باقی مانده اما با رئال مادرید و تاتنهام ارتباط دارد.

به گزارش گُل، لئوناردو مدیر ورزشی PSG اکنون تصمیم خواهد گرفت که بهترین حالتِ حرکت به پیش چیست.

پی‌اس‌جی قصد داشت با وجود عدم موفقیت تیم‌اش در دفاع از تاج لیگ 1 در این فصل با پوچتینو کار کند. با این حال گزارش شده که وی درخواست فسخ قراردادش را داده که قرار بود تا تابستان 2022 ادامه داشته باشد.

گفته می‌شود پوچتینو علی‌رغم اظهار تمایل به جدایی، به هر تصمیمی که باشگاه در مورد آینده‌اش بگیرد احترام می‌گذارد و در صورت درخواست، این قرارداد را به پایان می‌رساند.

در صورت امکان جدایی تابستان امسال به پوچتینو، او می‌تواند به لیگ برتر بازگردد یا در لالیگا حضور یابد. از پوچتینو به عنوان برگزیده جایگزین زین الدین زیدان در رئال مادرید هم نام برده شده است.

زیدان پس از این‌که تیمش توسط چلسی از لیگ قهرمانان خارج شد و پس از اتلتیکو مادرید در لالیگا دوم گشت، برای دومین بار برنابئو را ترک نمود.

در ابتدا، رئال می‌خواست ماکسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس را منصوب نماید ولی او خیلی زود با یووه قرارداد بست و پس از یک فصل ناخوشایند در تورین جانشین آندره پیرلو شد. در نتیجه، آنها توجه خود را به پوچتینو معطوف کرده‌اند که در ابتدای سال جایگزین توماس توخل در پاریس شده است.

همچنین اسپرز در حال حاضر در بحران است و پس از 12 سال بدترین فصل خود را تجربه نمود و حالا در آستانه از دست دادن مهاجم کلاس جهانی خود قرار دارد.

بنابراین، اعتقاد بر این است که باشگاه مذاکرات خود را با پوچتینو درباره بازگشت آغاز خواهد کرد. در جریان مذاکرات (که قرار است هفته آینده آغاز شود) سرمربی سابق از مُهاجم ستاره‌اش "هری کین" بخواهد که در صورت بازگشت یک سال دیگر بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала